Mott Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Mamma - Selvlagd bjørn Pappa - Brillesnor Bror (3) - Lekebrannbil Famor og farfar - Selvlagde kaker Mormor og morfar - Jan Werner - Stronger Kusine (13) - En usedvanlig god kveld Dagfinn (DVD) Fetter (20+) - Beleiringen: Assault on Precint 13 (DVD) Venn (15) - Crash (DVD) Venn (15) - Fight Club (DVD) Venn (15) - kinogavekort og seigmenn Venn (15) - kinogavekort og seigmenn Lenke til kommentar
............... Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Bare ramma inn noen bilder som jeg skal gi til noen i familien syns det er en fin fin gave (som heller ikke blir så dyrt for min del) Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Mamma får iPod nano og noe smykkegreier fra Søss og meg, mens pappa får en lommelykt og en skjorte. Til venninner har jeg kjøpt diverse småting som smykker og belter, genser, tøfler osv. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg kjøper ikke gave til sambo. 7544665[/snapback] Så trist. Eller, jeg vet jo ikke om du synes det er trist, men for meg hørtes det ut som en trist ting. 7545120[/snapback] Hm. Ja. Jeg veit. Vi har ikke kjøpt gaver til hverandre på tre år tror jeg. Ikke bursdagsgave heller. Kjedlig å være fattig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Mamma: Veske som hun har pekt på og ønsket seg Pappa: Bok Lillebror: En hettegenser + en bok Venninne 1: Undertøyssett, sminke, en sminkeveske med noe broderigreier Kompis: Serieboks (DVD) + et belte (han stjeler alltid mitt) Jeg tør ikke skrive mer spesifikt, aner ikke hvem som leser her (Nei, tøs, jeg skriver ikke hva du skal få på forumet, jeg vet du leser innleggene mine) Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 har kjøpt en norrøna jakke til dama mi, er 900 kr for mye og bruke? har vært sammen i 21 dager bare musserende vin til mamma og pappa. parfyme til søster mac santoku kniv til bestevennen min. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Mutters: Vet ikke Fatters: Dvd-stativ blir det vel. Søsters: Et eller anna goth-inspirert satan-musikk tullball tror jeg. Kamerat 1: 4 utrolig dårlige filmer (humoristisk ment) Kamerat 2: CKY + bonusmateriale Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 har kjøpt en norrøna jakke til dama mi,er 900 kr for mye og bruke? har vært sammen i 21 dager bare musserende vin til mamma og pappa. parfyme til søster mac santoku kniv til bestevennen min. 7548038[/snapback] Næh Jeg synes ikke det er for mye. Jeg har kjøpt: T-Solberg: Hemmelig Mamma og pappa: Trådløs telefon som kan brukes som både analog og IP-telefon Bror: 2 Bjørn Borg-boxere + mansjettknapper Mormor: Skikkelig shampo og balsam/kur for tørt/skadet hår Svigerinne + samboer: 2stk Rosendahl Rødvinsglass og 2stk Rosendahl Øl/Vannglass Svigers: En bok hver Bestevenninne: Chanel Chance (parfyme) Kompis av T-Solberg og hans kone: Hemmelig (mulig han leser her) Ungene til kompis av T-Solberg: Et spann med godteri og leker kjøpt i taxfree til hver Guddatter: Gråtass kopp, asjett og dyp skål Søster 1 til guddatter: Tegnesaker og fargebok Søster 2 til guddatter: Bratz perm og bratz skriveblokk Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 har kjøpt en norrøna jakke til dama mi,er 900 kr for mye og bruke? har vært sammen i 21 dager bare 7548038[/snapback] Det er en smule mye, men det bestemmer du selv. Jeg hadde neppe hostet opp en tusing til en jente med mindre det hadde gått 3-4 måneder. Du har tydeligvis ikke lest Småripsguiden til Kristin og meg, hvor vi enkelt forklarer hvordan man unngår slike dyre situasjoner. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 har selv brukt over 1000 spenn på dama, men har jo vært sammen i over et og halvt år Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Har kjøpt spill og litt forskjellig til kompiser. Søstrene mine får sminke, parfyme og hun yngste får noe fra leketøysbutikken Er det lov å spørre om tips her også? Trenger hjelp til å kjøpe til mine foreldre. Noen ideer? Egentlig liker jeg å kjøpe noe de trenger, f.eks. til kjøkkenet. I fjor fikk mamma espesso kopper og tenkte kanskje noe lignende i år. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Har kjøpt dette i sølv til dama, alle andre kan bare drite og dra Endret 21. desember 2006 av luni Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Mamma og kjæresten: Hallelujah DVD Pappa og kjæresten: Ei vin flaske Onkel (18): Pondus og Melkesjokolade Søster (8): High School Musical DVD Bror (2): Leke traktor Da ble jeg ferdig med handelen på 3 timer Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hehehe, skal vi se: Pappa: Odd Nordstoga - Heim Te Mor (cd) Mamma: Sivert Høyem - Exiles (cd) Besteforeldre: Olso Ghospel Choir eller noe (cd) Venn1: Steven Seagal-dvd Venn2: Steven Seagal-dvd Venn3: Steven Seagal-dvd (spleisa med fettern min på disse) Venn4: Lambi Akrobat Papirdispenser (som jeg gjemte sjokolade i) Venn5: En eske moccabønner. Trokke det var noe mere nå :!: Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Noe oppdatert liste: Mamma: Cd fra Il Divo(Sempre eller noe) Pappa: Nyeste Bob Dylan cd. Lillesøster: Prinsesse på prøve 1. Storesøster: Meget vanskelig da hun ikke bor hjemme, men gikk for en dvd, nemlig Sin City. Skulle jo egentlig være vin til mamma og pappa, men siden butikken var nedlagt, så ble det til cd-er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 fant endelig ut hva jeg skulle gi til mamma utenom de lysene, sammen med søsteren min så blir jeg og spandere gavekort på massasje... tror hun blir glad Lenke til kommentar
Petronius Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) (Nei, tøs, jeg skriver ikke hva du skal få på forumet, jeg vet du leser innleggene mine) 7547946[/snapback] ARG! Men jeg har i hvert fall kjøpt: Mamma - Snømann pynt & Kunstkalender Pappa - Hals (nei han får ikke hals som i kropsdelen ) Søster - Cheap Monday bukse og sminke Bestemor - Duftlys og julepynt Tanter - Ullsokker Hun jeg bor med - Lammeullsjakke Kristin - Får vente og se.. Stefan - Får bare susser og klemmer denne julen Venninne - Lys og sokker Venninne - Pysj og lys Endret 21. desember 2006 av Petronius Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Stefan - Får bare susser og klemmer denne julen 7550614[/snapback] Det holder lenge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå