applemania Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Jeg vet at det bare er fire dager til jul, men det er sikkert mange som i likhet med meg som ikke har handlet alle julegavene, og godt kan ha bruk for noen tips til hva en kan kjøpe. Så skriv ned hva dere har kjøpt til familie og venner hittil Mamma - gavekort på massasje (1 time) Bror - Smackdown VS Raw Venninne1 - Billetter til Disney on Ice (en til meg og en til henne), et gullkjede fra asos.com der en gutt og en jente kysser. Venninne2 - Kaninpels med søte, små dusker og duftlipgloss fra Body Shop Venninne3 - Rouge fra YSL og et quilted midjebelte Kompis1- Manualsett Kompis2 - Han ønsket seg snus, så da får han snus. MASSE snus Tante - Gulløredobber Og lengre har jeg ikke kommet, tror jeg har tre gaver til igjen, ikke så mange i år heldigvis Endret 20. desember 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hehe, jeg begynte i går :!: Har kjøpt Lano gakk gakk, Gassbrenner for mat og filmer og cd'r. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 WOW! Imponerende Har ikke brukt ei eneste krone på julegaver, enda da! Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Har kjøpt Basic Instinct til den ene kameraten min (15 år), og til han andre kjøpte jeg en liten Lego bil og en fancy grønn bolle (13 år). Moder'n klikka fullstendig da ho fikk vite det :!:. Fikk heldigvis sagt at meg og kameraten min hadde avtalt å kjøpe noe rart til hverandre Har mere enn 2 venner, men det er de jeg kjøper til hvert år. Man har da venner Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 WOW! Imponerende Har ikke brukt ei eneste krone på julegaver, enda da! 7543393[/snapback] Ikke jeg heller, ikke tenkt til heller.. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Mamma: Leke (hun er høygravid, og leken er da til ungen) og hvit sjokolade (beste hun vet) Pappa: Gamle mp3-spilleren min og en Thin Lizzy CD (Jailbreak) Bestemor og bestefar: Eske med fargerike "marsipanfrukter" Besta: Dire Straits CD (Brothers in Arms) og sånne saker som kan slå av/på lyset ved hjelp av en fjernkontroll (hun er gammel og må alltid slå av lysene for natten, siden hun legger seg sist) Besten: Lakris (menn nøyer seg med det enkle? ) Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Mamma: Ostehøvel og Heimdal-sjokolade Pappa: Vannkoker, skittentøyskurv, te-lys og Heimdal-sjokolade Søster (21år): Spongebob plakat og Spongebob-figurer (ja, hun liker Spongebob) og brenne-CDer B.mor: Engel + hjemmelaga engel B.far: Knoll og Tott Julehefte + hjemmelaga nøkkelring F.mor: Lys og hjemmelaga stoff-hjerter Fetter: Sengesett Fetter2: Aluminium-ting til å legge på frontrute Kusine: Sudoku-hefte Venn: Flax-lodd Heimdal Endret 20. desember 2006 av Knut_ Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Mamma og Pappa: Vinglass Bror: 2 par boksere. Dama til bror: Puma parfymesett eller hva det er. Farmor og Frafar: Lys :!: Morfar og kjæresten: Lys :!: Hehe Lenke til kommentar
mushi Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Storebror: Fult Cowboy-utstyr Far: Sånn snurreting med krydder-glass hengende på. Han har så mye rot i krydderne sine og finner aldri noenting. Mor: Bjørn Eidsvåg CD Svigermor: Helflaske Galliano og en boks krem Kompis: Tøff nøkkelring bestilt fra Japan. De andre i familien har jeg ikke peiling på hva jeg har gitt, fordi fatter har kjøpt resten av gavene for meg Jeg kjøper ikke gave til sambo. Endret 20. desember 2006 av mushi Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Ikke jeg heller, ikke tenkt til heller.. 7543673[/snapback] Neppe et sjakktrekk med tanke på at du sikkert skal feire jul neste år òg. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Har ikke begynt enda Skal prøve å fikse det nå som juleferien starter i morgen! Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 DVD'er til alle! Søster 10 år: Corpse Bride Søster 7 år: Pitbullterje Mor: Walk the line Far: The Good, the Bad and the Ugly Har ikke kommet til venner og sånt ennå, lenge til jul... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 bestemor og bestefar: et stativ for kokebok i eik, (de lager god mat... ) pappa: 1001 filmer du må se før du dør mamma: duftlys (skal kjøpe en ting til...) søster 1: stort perlesett (hun er 6 år...) søster 2: et sett med pleieprodukter, hun er 14 og elsker sånt... bikkja: stort hundebein... det er de jeg har kjøpt til foreløpig... Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 mamma: ikke kjøpt enda pappa: dremel søster: sånn sett fra bodyshop kompis: løsmus (internhumor) dama: øredobber, bodyshopsett, fancy pysj Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 DVD'er til alle! Søster 10 år: Corpse Bride Søster 7 år: Pitbullterje Mor: Walk the line Far: The Good, the Bad and the Ugly Har ikke kommet til venner og sånt ennå, lenge til jul... 7544947[/snapback] DVD'er ftw! Jeg skal handle i morgen, blir vel en del DVD'er tenker jeg.. Blir selv veldig glad for DVD'er, så derfor ser jeg på det som en fin julegave! =) Lenke til kommentar
applemania Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg kjøper ikke gave til sambo. 7544665[/snapback] Så trist. Eller, jeg vet jo ikke om du synes det er trist, men for meg hørtes det ut som en trist ting. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Mamma og pappa: en flaske vin Søster 21 år: vetke Søster 12 år: vetke Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Disse har jeg kjøpt hittil: Mamma: John Travolta Collection på DVD ( Grease, Staying Alive og Saturday Night Fever) og Grease 1 & 2 Collection Box (veit Grease er med i begge, men ble billigere å kjøpe 2 bokser.Mer stas er det også) Pappa: Et par DVD'er til han også (husker ikke navn, men så ut som det var hans type film ;p) Felles gave til mamma og pappa: Ny brødboks Den gamle er stygg. Bror(13år): Klippekort i svømmehallen Bror(7år): Buff (sånn man har rundt nakken og hode) + Istid2 Endret 20. desember 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Nordgaard Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 jeg har kjøpt 1 lekepistol med lyd til en kamerat på 15 år.. og en cowboy hatt,rosa barnesokker og revolver til en annen på 15 Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Mamma: Blender Pappa: Sesong fire av 24 Bror1: Hugo Boss t-skjorte Bror2: Ran på DVD Mormor: Jan Werner-CD Kjæreste: CK Euphoria-parfyme, kinobiletter og en rose. Kompisgjengen har en løs regel om at julegaver blir omgjort til spandert øl og andre ting når man er ute i januar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå