macro Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Jeg forsøker å spille av vanlig kjøpt dvd (har forsøkt flere filmer) på laptoppen men får ikke lyd. Det er det samme hvilket DVD avspillingsprog jeg prøver (har testet tre forskjellige)...men om jeg spiller musikk eller filmsnutter jeg har liggende er det "full musikk" Noen kloke sjeler der ute som har ideer? Endret 20. desember 2006 av macro Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Kan det tenkes at du har fått "mutet" lyden fra CD/DVD spilleren? Dobbeltklikk på volumkontroll ikonet nede til høyre å sjekk at alt er sktivt. Lenke til kommentar
macro Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Kan det tenkes at du har fått "mutet" lyden fra CD/DVD spilleren? Dobbeltklikk på volumkontroll ikonet nede til høyre å sjekk at alt er sktivt. 7543953[/snapback] Har sjekket det, dessverre. Alle linjer er åpner her... Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hmmm.... Det finnes jo som regel også en HW-volumkontroll som justeres med diverse tastekombinasjoner på laptoper, men siden lyden virker når du spiller av filer er det neppe der problemet ligger. Høres litt rart ut ja... Lenke til kommentar
macro Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Fant ut av det selv - lastet ned og kjørte inn en codec pakke. Merkelig at slikt ikke ligger i f.eks win mediapl. 11 - Vel, uansett fant jeg codec-pakka her: http://www.free-codecs.com/K_Lite_Codec_Pack_download.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå