Njardiss Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 hvordan kan jeg måle den nøyaktige tempraturen på min prosessor? Finnes det et programm av noe slag? Når jeg sitter og skriver dette har cpu'n 36 grader, i følge viftestyringa mi da. Jeg trur ikke sensoren på viftestyringa, som skal måle tempraturen ble helt rett plassert av meg, så da er kanskje ikke tempraturen helt rett. Og det burde den være for viftene blir styrt etter den. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 hvois du har hørt om noe som heter bios, der skal den være nøyaktig Lenke til kommentar
Njardiss Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 trenger et programm jeg kan bruke mens jeg er i windows Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 hvois du har hørt om noe som heter bios, der skal den være nøyaktig 7543380[/snapback] Utrolig stilig! da er min cpu 17 grader! Bios kan bare gi ideal temperaturer(hvist bios temp stemmer) Jeg anbefaler heller å bruke tat eller core temp. Lenke til kommentar
Apocalypse Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Ofte følger det med et program for å lese av cpu-tempraturen i windows på driver-cden med hovedkortet. Alternativt kan du prøve dette... http://www.almico.com/sfscreenshots.php Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Hold deg unna speedfan, syns det lagger oppstarten i windows en del, og maskian har "frosset" 2 ganger under oppstarten av det programmet. Core temp beta er det jeg bruker, og det leser av sensorene til cpuen direkte - du får da mer nøyaktig temp, samtidig som du får tempen på begge kjernene. NB! Dette programmet støtter kun AMD K8-prosessorer tror jeg. Aner ikke hva du har. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Everest/aida32 ftw! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå