Melkekartong Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hei Har det problemet med at programmet jeg har "først" hele tiden mister fokus.. Dette er sinnsykt irriterende og det skjer med tilfeldige mellomrom. Noen som kjenner seg igjen i dette? Kjører windows 2000. Noen som vet hvordan jeg kan finne ut hvilken prosess det er som ligger først, selv om denne ikke vises i programmer som kjører? Liste over programmer som kjører: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor SMSS.exe CSRSS.exe WINLOGON.EXE SERVICES.EXE LSASS.EXE WISPTIS.EXE scardsvr.exe ati2evxx.exe svchost.exe spoolsv.exe acs.exe SERVIC~1.EXE btwdins.exe svchost.exe fsgk32st.exe (F-Secure) fsgk32.exe (F-Secure) fssm32.exe (F-Secure) qttask.exxe fsbwsys.exe (F-Secure) wuauclt.exe FSMA32.EXE (F-Secure) FSMB32.exe (F-Secure) hidserv.exe explorer.exe mdm.exe Opera.exe FNRB32.exe FCH32.EXE FAMEH32.exe regsvc.exe mstask.exe LVCOMSX.exe vmount2.exe vmnat.exe WinMgmt.exe svchost.exe vmnetdhcp.exe FIH32.exe FSAV32.exe FSM32.exe realsched.exe Lenke til kommentar
hernil Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 veldig off topic (sorry...) men hva er den smss.exe greia? har den jeg og, og lurer på hva det er... anyone? Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Off-topic: smss.exe is a process which is a part of the Microsoft Windows Operating System. It is called the Session Manager Subsystem and is responsible for handling sessions on your system. This program is important for the stable and secure running of your computer and should not be terminated. ON-topic: Nå har jeg ikke "mista fokus" siden jeg satte meg her, og det er ca. en time siden! :o Pussig Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Har du telenors Online Start-programmet i tray ? Det hender at ecc.exe og CCInstaller.exe tar av noen ganger som gjør at fokus på vinduer "kommer og går". Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 hoho, nei, gud forby programpakker fra ISPer ;P Noen som vet om noe som kan vise window title til forskjellige programmer? Jeg var noe borti det med VB, men det er leeeenge siden! :| Lenke til kommentar
gh_ Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Du har vel ikke tilfeldigvis en Epox Bluetooth USB stick? Jeg hadde problemer med at vinduet jeg holdt på med mista fokus etter 5-10 sec. Fant fort ut at jeg må nappe ut og sette inn igjen Bluetooth stikka etter reboot for å få has på dette. Sykelig irriterende, men det kommer vel en ny driver fra Epox snart som fikser dette om dette skulle være tilfelle for deg. Har sendt mail og informert om problemet iallefall. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Har ikke epox bluetooth usb stick, men har derimot msi bluetooth usb stick.. Mulig de bruker samme opplegg, bare forskjellige brands.. Får prøve å fjerne alt som har NOE å gjøre med BT på PCen :-) Lenke til kommentar
gh_ Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Det holdt for meg å nappe den ut og sette den inn igjen etter jeg hadde startet maskinen på nytt for at buggen skulle forsvinne forresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå