Sirslask Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg skulle sette inn noe lys i dataen i dag, men da jeg var ferdig ville ikke dataen boote, har sjekket alle kabler og kort. Det som skjer er: Jeg skrur på dataen. Bios kommer opp. Kommer melding om hvordan jeg vil starte opp windows -har prøvd alle. Windows booter i noen sekunder. BAM! Blåskjerm! Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Med mindre du forteller oss hva som står på denne blåskjermen er det svært lite vi kan gjøre for å hjelpe. Du har ikke akkurat vært generøs med informasjonen i posten over. Trenger en mer detaljert feilbeskrivelse, hadde vætr fint med "STOP: 0x" koden fra blåskjermen, eventuelle drivere involvert i krasjen. Mer informasjon om hardware i maskinen. Mer informasjon om du har installert noen nye drivere eller ny hardware i det siste. Informasjon om du har installert noe ny programvare i det siste. Jo mer informasjon vi får, jo lettere er det for oss å sette oss inn i problemet ditt, og dermed finne en løsning på det. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Blåskjermen er der i et halvt sekund og pga skjermen som flytter skjermbildet når pcn slår seg av er det uleslig. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 høres ut som noe jeg har vært borte i med min egen pc... har du prøvd å klokke ned prosessoren noen prosent?? ca 400MHz... det måtte jeg... fant ut at det var noe galt med den, leverte inn til komplett.no og fikk ny lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå