Gå til innhold

Western Digital 120GB Passport USB 1.0 kompatibel?

Argyros

Anbefalte innlegg

Hallois

Har tenkt å bestille Western Digital 120GB Passport til bruk i lag med en gammel laptop.. Den har kun usb 1.0 derimot tror jeg..

Vil denne harddisken være bakoverkompatibel med laptopen?

..vet det vanligvis går med ekstern, men usikker når den skal motta strømmen også gjennom usb-porten, om usb 1.0 vil gi ut nok strøm ?

Håper noen kan komme med noen avklarende ord :)

På forhånd takk!

- Glenn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei

takk for svar

Det blir nok kjøp av usb2 disk uansett, spm er bare om det vil fungere med en som får strømmen sin fra usb-porten også..

Det er bror min som skal ha seg ekstern, og foreløbig har han bare den gamle laptopen.

At det vil gå en hel del senere er greit nok, er hovedsakelig bare ment til å ha en del musikk og sånt liggende på uansett..

På litt lengre sikt blir det jo kjøp av ny laptop, men greit å vite om det vil fungere med maskinen inntil han får seg ny laptop (noe jeg mener burde bli snart :p )

Lenke til kommentar
hei

takk for svar

Det blir nok kjøp av usb2 disk uansett, spm er bare om det vil fungere med en som får strømmen sin fra usb-porten også..

Det er bror min som skal ha seg ekstern, og foreløbig har han bare den gamle laptopen.

At det vil gå en hel del senere er greit nok, er hovedsakelig bare ment til å ha en del musikk og sånt liggende på uansett..

På litt lengre sikt blir det jo kjøp av ny laptop, men greit å vite om det vil fungere med maskinen inntil han får seg ny laptop (noe jeg mener burde bli snart :p )

7543293[/snapback]

Du har jo de eksterne harddisker som kjører på strøm da? da slipper du å tenke på nok strøm gjennom usb porten. selv har jeg wd 320 ekstern harddisk med strømforsyning.

Endret av killerboy85
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Hallois

Som jeg skrev i første post så vet jeg at det finnes og fungerer med eksterne harddisker med egen strømadapter, poenget var at vi ønsket en med kun usb..

Uansett, har bestilt nå, så vil jo snart finne ut om det fungerer :s

7560260[/snapback]

vurderer selv en, funket det på usb1?

Lenke til kommentar
vurderer selv en, funket det på usb1?

7789360[/snapback]

Hallois

Ja fungerte greit for oss. Ble til kjøp av ny laptop også, men det fungerte nå greit å få lagt ting over fra den gamle ved hjelp av denne eksterne hdd'n uten problemer :)

..og nå har jeg nettopp bestilt meg en også som er på vei i posten :D

Den er så liten og pen at jeg bare måtte ha en - og veldig praktisk å slippe ekstra strømledning.

- enjoy

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...