TLZ Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 Når kommer rapporten ang. Dotten-saken? Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Masse syke folk på den store farlige verdens-veven =0 hold dere til text-tv hvis dere ikke vil bli utsatt for trakassering og berusede autoriteter. Endret 14. mars 2007 av TorbjørnK Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg sitter på potensielt hete beviser der en moderator innrømmer å ha moderert i fylla. Er trådstarter interresert? I så fall; Hvor mye er han villig til å betale? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2007 Anonyme kilder vil forresten ha det til at Fredrik's nyervervede moderatorstatus skyldes at forumstyret inngikk et forlik i saken som er nevnt tidligere i tråden... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Jeg hevder meg feilsitert! Endret 16. desember 2007 av Alastor Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg hevder meg feilsitert! Hysj da! Hvordan skal jeg håve inn tusenvis av kroner i dusør om du avlsører deg på den måten?! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2007 Anonyme kilder vil forresten ha det til at Fredrik's nyervervede moderatorstatus skyldes at forumstyret inngikk et forlik i saken som er nevnt tidligere i tråden... Har ingenting med det å gjøre, jeg sendte rett og slett pm'en med modtilbudet feil (var ikke ment til Fredrik) og har som kjent ikke baller nok til å rydde opp. Så når han svarte ja så var det like greit å bare ta han inn, så slapp jeg unna flausen. Synd for den andre kandidaten, men men Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 16. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg er skuffet over deg Dotten... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2007 Men Fredrik ble jo så lykkelig, kunne ikke såre hans følelser. Værste er at han gjør en god jobb, jeg aner et komplott Jeg må bare beklage til Jens Stoltenberg som grunnet Fredrik gikk glipp av moderatorjobben. Det hadde vært kjekt med statsminister som moderator, han ville ytterligere befestet sin posisjon som Norges mektigste med den tittelen. Men han får ha lykke til i neste runde Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 16. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2007 Altså, hvis Stoltenberg hadde vært med i den klynga som ble moderatorer nå, så hadde jeg i alle fall slutta å bruke forumet. Det får da være grenser. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 16. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2007 *Riste på hodet* Så det er SÅ lite som skal til nå til dags. *Synes det er rart at man ikke har fått tilbud* Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2007 I en lettere bedugget tilstand har jeg fordypet meg i et slags frøken detektiv-arbeid bak forumets lett herpede fasader. Tiltaket ble trigget av meldingen om at Jensemann er vurdert som en blivende moderator. For øvrig en nyhet som spontant satte en allerede lurvete endetarm i panikklås. Gudene vet hvordan man nå skal få gjort i fra seg? Blir kanskje nødt til å true den vesle rakkeren med våpen i hånd, fillern! Uannsett kom det fakta ut av drittjobben, som dessverre sementerte endetarmen for all ettertid. Ser utlagt tarm som eneste utvei, dobbelt fillern!! Her er resultatet: Dotten har forundret meg ved at han virker å trives mere med å mishandle støvsugere, og at skaut på det vesle ulne hodet er bare en våt drøm for Dutten. Nå viser det seg at han er en hun, og for en hun ... Nå når man allerede vet hvordan lover og pølser blir til, var faktisk disse nye opplysningene, akkurat det man ikke trengte. Men nå forstår jeg all denne fikseringen på manglende testikkeleffekt. Hentet fra Dottens cv , eller Magnhild, som "han" egentlig heter. Tillitsverv i partier Leder Sp's gruppe, Hjelmeland kommunestyre 1980-1983 Leder Senterkvinnene Rogaland 1983-1987 Leder Rogaland Sp 1987-1990 Landsstudieleder Senterkvinnene 1987-1988, nestleder 1989-1991 2. nestleder Sp 1991-1997 Leder Sp's gruppe, Rogaland fylkesting 1992-1993 Moderator på diskusjon.no 2003-2007 Medlem av forumstyret, i akkurat det samme "styret" 2007- ???? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2007 Anonyme kilder vil forresten ha det til at Fredrik's nyervervede moderatorstatus skyldes at forumstyret inngikk et forlik i saken som er nevnt tidligere i tråden... Dette kan jeg avkrefte, da jeg fint klarte å suge meg til makten. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 16. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Det jeg synes er skummelt er at Dotten, har klart å holde dette hemmelig så lenge! Hva fredrik legger i å suge, kan vi jo undres over. Men med tanke på ryktene om at flere forumbrukere har fått beholde sin bruker her, etter mystiske besøk hos Ueland på kveldstid. Ja, det er nesten ingen tvil... Korrupsjon og bestikkelser innenfor forumstyret? Senest i går kveld ble det oppdaget en forumbruker som snek seg inn på Hardware sine lokaler ved kveldstider. I den siste tiden har Ueland også jobbet mye overtid. Det er vel ikke til å legge skjul på at det er en sammenheng her. Flere av forumbrukerene som har vært observert utenfor Hardware sine lokaler har tidligere vært heftig diskutert innenfor forumstyret. Nå ser det ut til at flere av disse får bli på forumet. Saken om at fredrik ble moderator blir nå også heftig diskutert innenfor forumstyret. Har vi fått høre fra en noe skeptisk TWFA. Sønnen Snorre har ingen kommentarer til saken. fredrik ble også observert utenfor Hardware sine lokaler tidligere i sommer. På denne tiden jobber Ueland også overtid. I samme perioden skal det også ha vært flere mystiske besøk hos Dotten. Nå som det også er avslørt at Dotten er en kvinne blir dette meget mystisk. Vi kommer tilbake til saken! Endret 16. desember 2007 av mrbjoern Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2007 Dette kan jeg avkrefte, da jeg fint klarte å suge meg til makten. Så makten sitter mellom beina på moderatorene? Det var det jeg visste, (e-)penis er alt! *Leke helikopter og vente på at noen spør meg om å bli moderator.* Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2007 Noen påstår at fredrik kan suge krommen rett av nærmeste støtfanger. Mao. en jævel til å suge. Ikke rart at han er populær i visse lugubre kretser. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2011 Så... Er det noen som har kommet over noe saftig sladder siden sist? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå