Gå til innhold

Tabloidtråden - Sett&Hørt fra forumet.

ukjent bruker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tyst med dere. Eg har mektige venner!

Fredrik er bare snurt fordi han i lang tid har vært en dårlig bruker og rapporteringene på hans arbeid som bruker har ikke vært av positiv art. Om han ikke tåler å få beskjed om at han gjør en dårlig innsats som bruker så er det trist. Det har aldri vært min intensjon å såre noen. Så om noen føler seg såret så beklager jeg dette. Men jeg kan ikke se at jeg har brutt retningslinjene som vi har kjempet frem i min behandling av fredrik.

Jeg er fra Bergen, kanskje jeg bare oppfattes som litt streng. Men som moderator er det min jobb å gi beskjed til en bruker når han gjør en dårlig jobb. Jeg er skuffet over at fredrik ikke tok dette internt og må si at denne konflikten for meg har vært totalt ukjent.

Påstandene eier ikke rot i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Snorre, du kan i det minste vaske deg før du uttaler deg. Jeg elsker for ordens skyld Dotten.

8118862[/snapback]

Her synes jeg du skyter langt over mål. Du i likhet med oss andre brukere vet jo såklart at TWFA holder et rigorøst badestampregime der i gården. Først er det mor, så kommer barna og eventuelle lausunger i stigende rekkefølge, så motorsykler og mopeder. Til slutt vrenger sjefen sjøl av seg kjortelen, åpner 10 poser med farin, som han heller oppi "gjørma". Deretter lårer han sin skrante ræv oppi herligheten, og ved å bevege pailabbene sine i sirkelbevegelser mens han foretar den allminnelige kroppsvaske, blir sukkeret helt utrørt. Når denne "suppen" har fått godgjort seg i ca. 14 dager er den klar for brenning og destillering. Dette til opplysning hvis du skulle være så uheldig og bli bedt på en dram av den fysakken. Han har faktisk den ufordragelige frekkheten og kalle det for maltWhisky.

:hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...