Fredrik Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 Snorre, du kan i det minste vaske deg før du uttaler deg. Jeg elsker for ordens skyld Dotten. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Er det bare meg som stusser over Vallas sorti og derpåfølgende vemmelige angrep på HedersDotten? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Dette betyr nok at Dotten må gå. Håper jeg kan være med i granskingsutvalget. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Tror det er på tide at Dotten står til ansvar for de handlingene han har gjort. Fredrik(rb) for president! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Tror det er på tide at Dotten står til ansvar for de handlingene han har gjort.Fredrik(rb) for president! 8121518[/snapback] We must silence this rebellion. *drepe birilbassen* Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Tyst med dere. Eg har mektige venner! Fredrik er bare snurt fordi han i lang tid har vært en dårlig bruker og rapporteringene på hans arbeid som bruker har ikke vært av positiv art. Om han ikke tåler å få beskjed om at han gjør en dårlig innsats som bruker så er det trist. Det har aldri vært min intensjon å såre noen. Så om noen føler seg såret så beklager jeg dette. Men jeg kan ikke se at jeg har brutt retningslinjene som vi har kjempet frem i min behandling av fredrik. Jeg er fra Bergen, kanskje jeg bare oppfattes som litt streng. Men som moderator er det min jobb å gi beskjed til en bruker når han gjør en dårlig jobb. Jeg er skuffet over at fredrik ikke tok dette internt og må si at denne konflikten for meg har vært totalt ukjent. Påstandene eier ikke rot i virkeligheten. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg mener at denne siste nyheten fra den ukjente brukeren beviser en gang for alle mine tidligere påstander om at den ukjente brukeren jobber i det skjulte for Gerd Liv Valla Lenke til kommentar
Arang Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Er ikke riktig sitat "Æ ha mæktige vænna!"? Ellers betviles ikke uttalelsen i det minste. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Men jeg er bergensk. Hence "Eg" Lenke til kommentar
Arang Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Men da så. Trodde det var direkte sitering av Valla, og jeg har aldri sett at du har brukt eg ellers, så tenkte jeg skulle spørre. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 Snorre, du kan i det minste vaske deg før du uttaler deg. Jeg elsker for ordens skyld Dotten. 8118862[/snapback] Her synes jeg du skyter langt over mål. Du i likhet med oss andre brukere vet jo såklart at TWFA holder et rigorøst badestampregime der i gården. Først er det mor, så kommer barna og eventuelle lausunger i stigende rekkefølge, så motorsykler og mopeder. Til slutt vrenger sjefen sjøl av seg kjortelen, åpner 10 poser med farin, som han heller oppi "gjørma". Deretter lårer han sin skrante ræv oppi herligheten, og ved å bevege pailabbene sine i sirkelbevegelser mens han foretar den allminnelige kroppsvaske, blir sukkeret helt utrørt. Når denne "suppen" har fått godgjort seg i ca. 14 dager er den klar for brenning og destillering. Dette til opplysning hvis du skulle være så uheldig og bli bedt på en dram av den fysakken. Han har faktisk den ufordragelige frekkheten og kalle det for maltWhisky. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg venter fremdeles på "SteffyPants og fredrikrb dopa meg og prøvde å voldta meg-artikkelen. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Jeg venter fremdeles på "SteffyPants og fredrikrb dopa meg og prøvde å voldta meg-artikkelen. 8147631[/snapback] Åeh, nå som du har kommet med ideen her i tråden vil det ikke lenger være morsomt å komme med anklagen. Endret 13. mars 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg venter fremdeles på "SteffyPants og fredrikrb dopa meg og prøvde å voldta meg-artikkelen. 8147631[/snapback] Hva? Jeg har da ikke sagt det til noen! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 Er det noen de ikke har prøvd seg på? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 Er det noen de ikke har prøvd seg på? 8147710[/snapback] Prøvd seg? Pøh. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 Sorry Mente jo så klart; dopa ned. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg venter fremdeles på "SteffyPants og fredrikrb dopa meg og prøvde å voldta meg-artikkelen. 8147631[/snapback] Og på grunn av dette er jeg nødt til å banne deg for å ha navngitt de to Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg venter fremdeles på "SteffyPants og fredrikrb dopa meg og prøvde å voldta meg-artikkelen. 8147631[/snapback] Det er vel ikke så greit da vedkommende døde i prosessen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 Å herregud. Er det FLERE?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå