Jan I Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hei Er det Noen som vet om det er noen Norske butikker som har inne denne instruksjonsdvden til en Canon EOS 350D ? link til instruksjonsvideo Mvh Jan I Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Fikk du ikke med dvden med når du kjøpte ditt kamera? Fikk en sånn dvd med mitt 30D Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Fikk du ikke med dvden med når du kjøpte ditt kamera? Fikk en sånn dvd med mitt 30D 7651044[/snapback] Fikk ikke den når jeg kjøpte 350D for litt over et år siden. Følgte riktignok med en DVD, men innholdet på den var dritt uintresangt Den DVD-en som Jan I linker til derimot så riktig så interessant ut Lenke til kommentar
trondage Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Her finner du den DVD'n: http://www.amazon.com/Introduction-Canon-D...D/dp/B0009W0VKI $25 for den hos Amazon, mulig noe billigere andre plasser... Lenke til kommentar
Jan I Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Hei Har bestilt denne nå fra ddmr, var 1-2 uker bestillingstid. Men har bestilt og betalt så Håper at denne er bra Mvh Jan I Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Fikk du ikke med dvden med når du kjøpte ditt kamera? Fikk en sånn dvd med mitt 30D 7651044[/snapback] Kan ikke huske at den noen gang har fulgt med 30D. Du tenker kanskje på den objektiv-DVD'en som følger med Canon DSLR du? Det er en ren reklame-DVD for objektivene, og ikke spesielt morsom. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Fikk du ikke med dvden med når du kjøpte ditt kamera? Fikk en sånn dvd med mitt 30D 7651044[/snapback] Kan ikke huske at den noen gang har fulgt med 30D. Du tenker kanskje på den objektiv-DVD'en som følger med Canon DSLR du? Det er en ren reklame-DVD for objektivene, og ikke spesielt morsom. 7666313[/snapback] Det var den jeg fikk. Trodde den inneholdt noe mer praktisk info enn reklame Lenke til kommentar
nicowiz Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 er det ikke den samme dvd'en du får med deg med cashback kampanjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå