Gå til innhold

Lage bokser! Som sender med mail!

Anbefalte innlegg

Hei! Hvordan kan man lage bokser slik at det man fyller inn i og i det man trykker ok sender denne informasjonen på mail til meg??

hvordan gjør man det?

Hvis dere ikke skjønner det så si ifra!

litt lettere forklart: Det kan f eks se ut som en logn men når jeg trykker enter eller ok så blir innformasjonen man oppgir send på mail til meg..

kan likne litt på et registreringsystem! :hmm::hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da vil den bare åpne Outlook Express, men på noen pc'er vil det fungere. Veldig kjipt for de det ikke fungerer hos.

På min stasjonære pc funker det ikke (gammel), men på min laptop fungerer det uten at den åpner Outlook Express, der sender den mailen. Laptopen er kjappere.

Hvis du ikke kan bruke PHP der du har nå, kan du gå til frac.dk og registrere deg der. (Du må kunne bruke FTP)

Eneste problemet med frac er at man ikke kan bruke mail() scriptet. :( Spør meg ikke hvorfor.

Lenke til kommentar
Eller et annet serversidesprå (ASP, JSP etc.)

7542752[/snapback]

Hvorfor det?

"<form method="POST" action="mailto:someone@$bar.com" ........."

Skal fungere like så godt det :)

7542766[/snapback]

Får litt betre kontroll på ting ved å la eit script styre det. Du kan vha. eit script òg lage ein slags enkel spam-kontroll.

Da vil den bare åpne Outlook Express, men på noen pc'er vil det fungere. Veldig kjipt for de det ikke fungerer hos.

På min stasjonære pc funker det ikke (gammel), men på min laptop fungerer det uten at den åpner Outlook Express, der sender den mailen. Laptopen er kjappere.

mailto-lenker vil opne seg i den e-postklienten som er angitt som standard på den aktuelle PCen. Hos meg, for eksempel, vil desse lenkene opne seg i Opera.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...