Kremmeren Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Nå plutslig begynnte PC'n å slå seg av selv. Det er bare et klikk så svart skjerm.... Maskinen har fungert glimrende før, kjørt 24/7 i 2-3 uker og jeg har brukt den i 1 år uten problemer. Et dumt spørsmål, jeg har en vifte, (varmeovn) i samme rom. Denne trekker en del strøm når jeg slår den på, kan dette ha innvirkning på laptoppen?? For du skjønner at når ovnen er av går PC'n uten problemer, men når denne har stått på en times tid så blir det problemer. Noen som har hatt slike problemer? Kjørt både WindowsXP og fjernet det, lagt inn Windows 2000 men like dårlig begge. Får sitte som en annen frysepinne om dette er problemet. Lenke til kommentar
kjorsch Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Slet med det samme i to måneder, inntil i går kveld - da skrudde jeg av sidedekselet på kabinettet, og satte en vanlig friskluftvifte til å blåse/kjøle: Problem solved! Men jeg vil tro at ekstra vifter til hk, hd etc. vil være bedre enn å fryse... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå