Vestlivegen Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hei! JEG HAR GEFORCE NVIDIA 8800 GTS OG INTEL PENTIUM CORE 2 DUO PROSESSOR. MEN DET LAGGER ALIKEVEL. HVA KAN GRUNNEN VÆRE`? PLUTSELIG STOPPER SPILLET OG SÅ BLIR DET SVART I CA 2 SEKUNDER.. SÅ BEGYNNER DET IGJEN. Lenke til kommentar
Isabell_89 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 lite minne?? Vet ikke sikkert men det kan kanskje være en av mange muligheter Mvh Isabell Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hva mener du? lagg? det der er ikke lagg i såfall, blir det svart? blir skjermen svart? beskriv hva som skjer, skriv også hvilken hw du har... Lenke til kommentar
Aedion^ Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Hei. Er det CS 1.6 du sliter med? I så fall, er jeg rimelig sikker på at det kan ha noe med dual-core prosessoren å gjøre. Bare gå inn på Oppgavebehandling (Ctrl+Alt+Delete) og deaktiver den ene kjernen fra prosessen "hl.exe" når du spiller, så skal alt være greit. Endret 20. desember 2006 av RaVager_X Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 sett developer 0 i console. Jeg hadde et lignende problem, har samme specs som deg, bare SLI med 8800GTS, og med det fikk jeg 600 FPS stabilt, og det skapte problemer.... (spillet er laget for maks 100 fps) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå