casper67 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) THE ULTIMATE WIDEBODY KIT for honda crx, den koster ca. 20.000 kr,- men ikke i Norge, i norge sànn KIT koster ca.40.000 men det er ikkje lett å finne den, den er tøff ikkje sant? Endret 20. desember 2006 av casper67 Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg tror en admin trenger å gi den en laaang ferie fra forumet, sån ca 40 år hadde vel vært passelig i ditt tilfelle... Lenke til kommentar
casper67 Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg tror en admin trenger å gi den en laaang ferie fra forumet, sån ca 40 år hadde vel vært passelig i ditt tilfelle... 7542597[/snapback] ??????? Lenke til kommentar
eab Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hvorfor kjøpe et slikt kit når du allerede har kjøpt en oransje crx med bøttevis av plastikk? Er det fordi du ikke har den fjerneste anelse om hva du driver med i de forskjellige trådene? Lenke til kommentar
carlitos Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 voooo den er så jalla tøff !! eg har en venn som kjopte sànn kit for 35000 fra usa, men jeg tror ikkje at i norge kan du finne noe like, yo eg har hørt om en gutten som har en crx med akkurat sammen BODY KIT som pà bilde ! det er sà tøff !! Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) hm... kult at en med 2 innlegg.. som begge btw. backer opp caspers tråd om fæl styling, ingen som kan sjekke om det er en her som har 2 brukere registrert via en ip adresse? Seriøst Casper, hold deg til en tråd med den CRX stylingen din, er ikke nødvendig å opprette en ny tråd bare for å opprette en ny tråd, da kan du heller dra på Catchgamer forumet... *Det som er enda morsommere er at Carolitos har samme skrivefeil som casper, klarer heller ikke å skrive æøå. skøyelig.. Endret 21. desember 2006 av vargaz Lenke til kommentar
Swe Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 hm... kult at en med 2 innlegg.. som begge btw. backer opp caspers tråd om fæl styling, ingen som kan sjekke om det er en her som har 2 brukere registrert via en ip adresse? Hehe, jeg lo godt av carlitos innlegg og regnet det som herlig ironi til trådstarters innlegg, helt til du påpekte at vedkommende er registrert på forumet i dag :!: Kan jo selvsagt väre en tilfeldighet da. Uansett, morsomt var det, frivillig eller ufrivillig! Lenke til kommentar
martbo Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Tråden har endt opp i personangrep og trusler. Poster slettes, og tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg