mr. Bjerre Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg skal begynne å røyke. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg skal begynne å røyke. 7619731[/snapback] Håper det bare er tull Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg skal begynne å røyke. 7619731[/snapback] Håper det bare er tull 7619814[/snapback] ja jeg og tenk hva det innebærer dårlig kondis dårlig ånde det er dyrt og masse mer Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 holde på dama mispille mye mer gitar prøve å kutte ned colaforbruket til kun to flasker om dagen vet ikke noe annet jeg...hmmm 7619730[/snapback] I fjord hadde jeg et forsett om å slutte å drikke brus. istedenfor brukte jeg en blanding av farris og eplejuice, 100% naturlig, ikke nektar. Med denne blandingen har jeg ikke drikket brus siden skole-ballet i april. For øyeblikket drikkr jeg alkoholfrittøl for å få i meg mye antioksidanter og for å drikke noe sunt. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 #1: Juice er enda mer usunt enn brus... #2: Øl sunt? Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Øl i mindre mengder er ikke usunt vil jeg tro. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 1. Skaffe meg en BRA dame, og ikke ei billig tøs. 2. Få en jobb. 3. Bli mer sosial, og få nye venner. 4. Bli en bedre person selv.. Være mer positiv, ikke snakke stygt om folk osv.. 5. Satse enda hardere på idretten! (friidrett) Dette burde være overkommelig, hehe. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 #1: Juice er enda mer usunt enn brus... #2: Øl sunt? 7620924[/snapback] 1. Brus er ikke sunnere enn juice selv om juice også er usunt i mengder. 2. Vørterøl er sunt, men alkoholøl, nei... Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 For tennene er juice enda verre enn brus har jeg hørt, men for kroppen er jo brus mest usunt, det sier jo seg selv.. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 For tennene er juice enda verre enn brus har jeg hørt, men for kroppen er jo brus mest usunt, det sier jo seg selv.. 7621641[/snapback] Hvis du har et kosthold fra før med lite sukker osv tror jeg ikke det er så farlig med syren på tennene fra juicen. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 For tennene er juice enda verre enn brus har jeg hørt, men for kroppen er jo brus mest usunt, det sier jo seg selv.. 7621641[/snapback] juice er bare farlig for tennene hvis du drikker det rett før eller etter du har pusset tennene, pga det etser på emaljen els. Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) #1: Juice er enda mer usunt enn brus... #2: Øl sunt? 7620924[/snapback] 1. Brus er ikke sunnere enn juice selv om juice også er usunt i mengder. 2. Vørterøl er sunt, men alkoholøl, nei... 7621618[/snapback] Alkohol FRITT ØL sier jeg, . BTW, ossen skal noe naturlig være usunt mens noe som er proppet fullt med smakstillsettningsstoffer usunt? Dessuten blander jeg det sammen med Farris så jeg løser det en god del opp. Alkoholfritt Øl er også naturlig. Det er druer som er gjæret, krydret med humle, pluss at alkoholen er tatt ut. Jeg kan vedde på at de sier at juice er usunt så man kjøper brus istedenfor. Dere får meg ikke til å tro at saften til naturlige som menneskene har drikket gjennom århundrer er usunt. Dessuten drikker jeg det bare i helgen da, eller gjorde. Nå drikker jeg alkoholfritt øl i helgene. Endret 1. januar 2007 av Articfare Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Enda flere forsetter fra min side: 20. Begynne å se lysere på livet. Har en tendens til å fremstå som meget negativ. 21. Få kroppen i form igjen, og trene ut HELE året. 22. Jeg har ikke drukket brus på et par måneder. Nevneverdige mengder bruk skal ikke inntaes i 2007 heller Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Har alltid de to samme nyttårsforsettene og klarer alltid å holde dem: Ikke spise gul snø og fortsatt mislike Britney Spears og lignende avfall. Har også et nytt i år. Nyttårsaften alene sammen med fruen til neste år også Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 slutte og "knekke" fingre klarer det ikke Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Lovte kjerringa at jeg skulle holde rundt henne til neste år. Tror nesten jeg vi kan være sammen fram til da, bare på nåde fordi jeg sa det.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå