Heilage Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 -Trene -Slutte å røyke -Bli skikkelig forelska, slik jeg kunne bli før Jeg er rimelig sikker på at jeg sprekker på samtlige. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Er vel bare å trene antar jeg. Med burgerinntaket mitt er det en nødvendighet. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 - Ikke slutte å trene (begynte for et par mnd siden) - Jobbe litt mer jevnt med studier, altså ikke skippertak (er vel et slag i blinde dette..) - Få kjæreste Lenke til kommentar
DNA Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 - Burde ha trent, men jeg er slank så ser ikke poenget 7615655[/snapback] Å være skinny er ikke noen undskyldning til å ikke trene, det er ikke serilig fint akurat. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg har bestemt mitt enkle triks for å få litt bedre armstyrke. Hver dag skal jeg ta x antall pushups. Antallet bestemmes etter hvor mye klokken er. Tar jeg de om morgenen (som jeg sliter ekstemt med å komme opp på) slipper jeg unna med 7-8 stk, men drøyer jeg de til kvelden må jeg ta 23-24 stk. Dette er jo selvfølgelig i tillegg til 3 treninger i uka + kamper i helger... Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 - Burde ha trent, men jeg er slank så ser ikke poenget 7615655[/snapback] Å være skinny er ikke noen undskyldning til å ikke trene, det er ikke serilig fint akurat. 7618311[/snapback] Jepp, veldig mange som trener for å bli sterk også. Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Slutte å spille tullespill i mattetimene. Endret 1. januar 2007 av Iver. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 -Fortsette å trene, eventuelt trene mer -Forbedre karakterer -Få dame -Minke snusinga litt Har egentlig ikke noe tru på så mye av dem egentlig.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jepp, veldig mange som trener for å bli sterk også. 7618423[/snapback] Utseende, styrke og sunnhet er nok de tre hovedgrunnene man pleier å ha. Mr. Skinny kan nok la seg friste av alle tre punktene til å trene Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Hmm... Neste nyttpr skal jeg ikke døgnan,bytte klær etter jeg har blitt dassvåt, finne meg ein grei plass og sove når jeg er på lakken... Og forhåpenligvis slutte å røyke. Lenke til kommentar
-dB- Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) - Fortsette med trening - Fortsette å snuse - Få meg jobb! Disse tre skal jeg i hvertfall klare, tror jeg! Endret 1. januar 2007 av -dB- Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 - Lære å spille gitar og piano. - Lære meg dvs. musikkprogrammer. - Trene? De to første tror jeg at jeg får til. Den siste vet jeg ikke Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 - Fortsette med trening- Fortsette å snuse - Få meg jobb! Disse tre skal jeg i hvertfall klare, tror jeg! 7618621[/snapback] Fortsette å snuse? Mine: - Fortsette å trene litt - Stå på på skolen - Være mer seriøs( ikke bare si useriøse ting for morro skyld 24/7) - Finne meg en kjæreste - Være raskere med ting, ikke sløve så mye! Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 - Burde ha trent, men jeg er slank så ser ikke poenget 7615655[/snapback] Å være skinny er ikke noen undskyldning til å ikke trene, det er ikke serilig fint akurat. 7618311[/snapback] Jeg er ikke innhol bare så det er sagt. Jeg har veldig god forbrenning, så jeg trenger ikke trene for å holde meg i form (dette sier jeg hvertfall til meg selv:p) Jeg har muskler, nesten sixpack, og utseende mitt er jeg fornøyd med.. fikk forretsen 6 i gym, så er ikke en "slacker" Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg har veldig god forbrenning, så jeg trenger ikke trene for å holde meg i form (dette sier jeg hvertfall til meg selv:p) Jeg har muskler, nesten sixpack, og utseende mitt er jeg fornøyd med.. 7619197[/snapback] Må bare rive ned et par av fantasiene dine nå Å være i god form er ikke det samme som å være tynn Sixpack har kun med fettprosent å gjøre, alle har nok muskler til å ha en six/eightpack Lenke til kommentar
applemania Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Mindre tilfeldig sex. Ikke nødvendigvis mindre sex, men den må være mindre tilfeldig. 7614280[/snapback] Fra og med nå. 7617031[/snapback] Samme her, har liten tro på at noen av oss vil klare det, dirty som vi er. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg har veldig god forbrenning, så jeg trenger ikke trene for å holde meg i form (dette sier jeg hvertfall til meg selv:p) Jeg har muskler, nesten sixpack, og utseende mitt er jeg fornøyd med.. 7619197[/snapback] Må bare rive ned et par av fantasiene dine nå Å være i god form er ikke det samme som å være tynn Sixpack har kun med fettprosent å gjøre, alle har nok muskler til å ha en six/eightpack 7619223[/snapback] jaja, alle har en "sixpack" langt der inne, men siden jeg er såpass slank så syns den. høhø.. Men uansett så er jeg faktisk i litt god form. Da jeg hadde gym i 3. hadde vi sånn coppertest, og da klarte jeg 7runder. Vet ikke om noen skjønner poenget mitt? men jeg syns jeg hvertfall er i god form, så jeg ser ikke poenget med å trene.. jeg vet jeg burde, men jeg gidder bare ikke :] Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 - Burde ha trent, men jeg er slank så ser ikke poenget 7615655[/snapback] Å være skinny er ikke noen undskyldning til å ikke trene, det er ikke serilig fint akurat. 7618311[/snapback] Man trener ikke for å slanke seg. Man trener for å holde seg i form. Det er ikke snakk om å trene helt til du nesten dauer, men det er greit å kanskje jogge litt hver dag bare for å bruke kroppen litt. Jeg har ett nyttårsforsett og det er å skinne meg to ganger i år. Og jo, fortsette å trene, spise sunnere, noe jeg har gjort lenge . Lenke til kommentar
DNA Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Vel i de fleste tilfeller er det vel fordi trening gir deg muskler, styrke og å trene er helt fantastisk. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 holde på dama mi spille mye mer gitar prøve å kutte ned colaforbruket til kun to flasker om dagen vet ikke noe annet jeg...hmmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå