Lil-H Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Haha, lo godt av han som knakk fingrene ass. jeg trudde han "knakk" dem for real. men skjønte han mente knekke-knekke. Jeg gjør det jeg også, og burde virkelig slutte I året som kommer vil jeg: - Forbedre karakteren min i 3MX - Slutte å være så snill som jeg er når det kommer til venner og jobb, etter mye om og men lønner det seg som alltid ikke å være så forbanna snill uansett, man får svært sjeldent noe igjen for det heller.. - Ikke være så godtroende mot folk - Prøve å kutte ut brusinntaken til KUN helger (yeah, as if..) - Burde ha trent, men jeg er slank så ser ikke poenget - Bli Über pro med King i tekken 5 ^^ tror det ikke var noe mere da! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Forbedre karakteren min i 2MX og fysikk. Holde oppe 5'eren min i fransk Oo Ikke være godtroende Få meg en jobb Den siste blir kanskje ikke oppfylt, men de andre må jeg prøve å holde. Lenke til kommentar
The zero Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Mitt nyttårsforsett tror jeg at jeg skal klare: Slutta å spise mellom mellommåltidene! Bortsett fra det tror jeg ikke jeg skal ha noen forsett, klarer ikke holde de likevel... Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Hva skal man med nyttårsforsetter, nyåret fortsetter likevell Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 3k poster (2k i fjor ) Samme som Ståle: Forbedre karakteren min i 2MX og fysikk. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Har noen: -Slanke meg litt (Få frem 6-pac) -Begrense brusintak -Få meg kjæreste -Ikke være jomfru -Ha 5 i snitt ved utgang av 10.klasse Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Da bestemte jeg meg plutselig for at jeg har røyka den siste siggen min! Greide jeg å kutte ut reven så burde siggen være null problem liksom Skal poste her hvis (når?) jeg sprekker... Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 -Ikke være jomfru Du vil miste jomfrudommen din bare for å miste den i din alder? Lite smart. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Har noen:-Slanke meg litt (Få frem 6-pac) -Begrense brusintak -Få meg kjæreste -Ikke være jomfru -Ha 5 i snitt ved utgang av 10.klasse 7616189[/snapback] Du er født i 91 og er bekymret for å være jomfru. Ta det rolig gutten, det er ingenting å tjene på å pule som 15-åring. Ta det rolig og i ditt eget tempo, ikke bli kvitt jomfrudommen bare for å ha pult. Hvis du fortsatt er jomfru om 5 år, så skal det heller gå greit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Prøve å ikke være så sløv, lat, og lite iniativende. Til gjengjeld skal jeg feste ekstra mye EDIT: Jeg glemte at jeg skal prøve å bevege meg mere og trene jevnere og ikke bare til sola titter frem til sommeren. Endret 1. januar 2007 av Slettet+19283741 Lenke til kommentar
Jan Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Drikke mer, røyke mer, jobbe mer, være en snill russ, få en kjekk og snill kjæreste og bruke mer tid på skolearbeid. 7586672[/snapback] Hvorfor i all verden vil du røyke mer? Har ikke lyst til å blande meg, men er det virkelig noe du har lyst til? Det eneste nyttårsforsettet mitt er å gjøre det bedre på skolen. 7587692[/snapback] Kill the smokers!! Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 tjaaaa.... jøre det myyye bedre på skolen. treffe vennene mine mer. slutte å være tv/pc slave. fortsette å like musikk=) høre enda mer på musikk. ikke bruke pengene mine på tull. thats all. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Mindre tilfeldig sex. Ikke nødvendigvis mindre sex, men den må være mindre tilfeldig. 7614280[/snapback] Fra og med nå. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 - Burde ha trent, men jeg er slank så ser ikke poenget 7615655[/snapback] En sunn og fin kropp er jo dumt å ha Å være slank er ikke det samme som å være godt trent. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Skalvisjåå - Prøve ut konseptet "ha mat i kjøleskapet" - Tillate meg selv å være litt mer romantisk og "klissete", selv om dette også gjør meg mer sårbar. - Bli flinkere å lage skikkelig mat selv om det bare er til meg (begrense makrell i tomat + knekkebrød som alle døgnets måltider til max et par ganger i uken) - Innse at å lese samtidig som man forumhorer og ser Family Guy ikke nødvendigvis er kjempeeffektivt, og kanskje prøve å gi "bare lesing" et forsøk i år Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 - Prøve ut konseptet "ha mat i kjøleskapet" 7617399[/snapback] Det minner meg på at mat må spises før man kjøper mer mat. Mugne/råtne matvarer i hele kjøkkenet må det bli en slutt på. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 jeg skal trene mer, få bedre karakter i engelsk,samfunnsfag og krl Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 - Trene - Få kjæreste - Få godt nok snitt til å komme inn på legestudiet. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 -Skjerpe inn kostholdet, kutte ut Coca-Colan -Bulke nå, deffe før sommern. -Forbedre karakterer -Få en kjæreste som faktisk bryr seg om meg. (har vært innom begge tilfeller) også får jeg se om jeg gidder å begynne på 5x5 (treningsprogram) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå