KompleX Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Skaffe meg en jobb Være mindre borte fra skolen Begynne å trene igjen Det er vel stort sett det. Endret 31. desember 2006 av KompleX Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 - Jobbe mer på skolen - Spare penger til Teneriffe, Egypt og Brasil - Slutte med teite impulskjøp - Mindre fravær på skolen - Få meg dame Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Jeg har ett. Fortsette å leve som jeg gjør nå. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Skal begynne på skole igjen og få 6'er i alle fag. Skal begynne å trene til jeg veier 100 kg og har 5% fett. Skal se 2 filmer hver dag. Skal bli veganer. Skal tjene masse penger. Skal bli dating-guru. Skal ikke forsove meg i 2007. Skal gå å legge meg kl. 11 hver dag. Skal slutte å røyke. Skal slutte drikke te, is-kaffe, husholdningssaft og brus. Skal begynne å like alkohol. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Går det an å være veganer og veie 100kg samtidig. Alle veganere jeg har sett er bleke (eller blek/grønne), tynne, som oftest enten ulykkelige eller bitre og de har sjeldent noe særlig med verken muskler eller energi å skryte av. ^^ Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Har aldri hatt særlig tro på nyttårsforsetter uansett Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Har aldri hatt særlig tro på nyttårsforsetter uansett 7597448[/snapback] Kanskje like greit^^ Det er like greit å ha halvårsforsetter, det er bare tåpelig å være en av dem som dukker opp 2. januar på treningssenter og ønsker et års medlemskap. Jeg kan bare forstille meg hvilke blikk man får av bolerne. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Skjønner ikke hvorfor det er å være redd for å feks begynne å trene på helsestudio ? Disse bol huene må da forstå, at en gang, da de ikke satt sprøyer overalt, så var de like "store" som nevnte.. Eller , de er jo såpass å bruker stoffet.. Nyttårsforsetter er jo gode gamle "slutte å røyke", som ingen klarer. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Skal: -Sende pc på reprasjon -Bestå i alle fag -Gro enda lenger hår -Bli bedre kjennt med folk jeg ike kjenner så godt som er råe! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Mer lekser og få bedre karakterer. Basta bom! Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Bruke mindre tid på Internet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Mindre tilfeldig sex. Ikke nødvendigvis mindre sex, men den må være mindre tilfeldig. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Egenrlig skjer det ikke, men skal slutte med snus...... Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 - få bedre søvnrutiner - gjøre bedre innsats på skolen - bestå i alle fag - ikke være mer borte - begynne med treningen igjen ganske standard Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 mindre tid paa ingenting aa mer tid paa lekser. 7542467[/snapback] det sjal jeg og;) ++ ikke begynne og røyke no som blir lett! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 - Trene med vekter hver dag 7586791[/snapback] Tror ikke den er så smart du Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 -Drikke mer -Trene mer -Spille mer bass\gitar\tangenter -Bruke mer tid sammen med gode venner, og mindre sammen med dårlige -Ikke spise snop\snacks i ukedagene -Mindre fravær på skolen -Begynne å røyke igjen -Studere diverse ikke-skolerelaterte ting på fritiden osv. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 -Drikke mer-Trene mer -Begynne å røyke igjen osv. 7614599[/snapback] 3 ting som ikke passer sammen Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Hmm... på en måte gjør det dèt. Å slutte å røyke var på mange måter det dummeste jeg har gjort, pga. at jeg nå ikke lenger har noe dop å falle tilbake på når jeg er stressa. Ja, jeg er et svakt menneske. Og, skal jeg gidde å trene, så må jeg faenmeg få unne meg en fest ekstra og. Min enkle logikk Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Bli mer sosial. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå