Road11 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Har planer om å bli kvitt alt fraværet mitt på skolen, altså ikke være borte mer Tror aldri det kommer til å gå, men skal leve med tanken enda en stund! 7548495[/snapback] Det kan gå vettu, jeg skulket 18 dager siste halvår i 8 bare fordi jeg var trøtt og ville sove og chilln hjemme. Men for å si det sånn etter detinnså jeg at det var mye morsommere å være på skolen og man trengte ikke gå rundt å late som man var syk. 7548510[/snapback] Alt kan gå om man virkelig vil, men nå er det jo sånn at jeg har 0 motivasjon for tiden. Tror jeg endte opp med et fravær på rundt 5 dager og 20 timer dette halvåret, noe som for meg er en del. Det går ikke så alt for mye utover karakterene mine, men jeg har fått inntrykket av at fravær er viktig for en potensiell arbeidsgiver. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Fravær er ganske viktig ja, du kan klare å få mindre fravær tro meg Men nå er ikke 5-6 dager alt for mye heller, mange som er virkelig syke som er borte lengere. ---------------------------------------- Bra at så mange skal begynne å trene stikk innom trening/kosthold delen av forumet da Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Fravær er ganske viktig ja, du kan klare å få mindre fravær tro meg Men nå er ikke 5-6 dager alt for mye heller, mange som er virkelig syke som er borte lengere. 7548539[/snapback] Du kan vel strengt tatt ikke få mindre. Men du kan la være å få mer. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Mine: * Begynne å snuse * Begynne å røyke * Drikke hver eneste helg, også enkelte ukedager * Slutte å trene * Spise skikkelig usunt * Droppe ut av skolen * Drite i alt som heter sosialt liv å vie meg fullstendig til forum og div. spill * Begynne å spille wow (som egentlig er et skikkelig drittspill) *Begynne med kraftigere rusmidler Det jeg kom på i farten, kansje noe mer siden Lenke til kommentar
Road11 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Fravær er ganske viktig ja, du kan klare å få mindre fravær tro meg Men nå er ikke 5-6 dager alt for mye heller, mange som er virkelig syke som er borte lengere. 7548539[/snapback] Du kan vel strengt tatt ikke få mindre. Men du kan la være å få mer. 7548542[/snapback] Nå er det ikke dagene jeg tenker på da. De 20 og noe timene jeg har i tillegg ser ikke veldig bra ut, for å si det slik. Vi har en lærer som sier det er SKAM å bare møte til noen av timene i løpet av en dag. Må også legge til at jeg ikke er alt for glad i denne læreren Endret 21. desember 2006 av Road11 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 *Sette flere brukere jeg irriterer meg over på /ignore, og dermed redusere stressnivået. *Trene littegranne. *Legge på meg littegranne. *Bruke mer penger på fornuftige ting og mindre penger på ufornuftige ting. *Bli verdensmester i Guitar Hero. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 *Sette flere brukere jeg irriterer meg over på /ignore, og dermed redusere stressnivået.*Trene littegranne. *Legge på meg littegranne. *Bruke mer penger på fornuftige ting og mindre penger på ufornuftige ting. *Bli verdensmester i Guitar Hero. 7548604[/snapback] Irriterer du deg over meg? Lenke til kommentar
RIP Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Lage mer myyye mer øl Lenke til kommentar
Hekkerboi Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 - feste mer - begynne på treningssenter - chille Lenke til kommentar
Orpheus Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 - Slutte å røyke - Jobbe bedre på skolen - Besøke treningsenteret oftere - Slutte å drikke midt i uka Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 **bruke mindre tid til å gjøre ingenting og mere tid til å trene/gjøre lekser** har slutta på både handball og fotball i år så det med trening blir vanskelig skal få skaffa meg sånn vektsett så blir det bedre! Lenke til kommentar
Alverosa Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg har noen da.. Skal trene mere! Åsså skal jeg gjøre alt jeg kan for å holde de dagene ledig som det gårknall serier på tv... Ja åsså skal jeg feste mer! Slåden!! uff... Jeg er blitt nerd ass!! Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 -ikke skulke -få bedre karakterer -trene -spise sunnere (har lagt på meg en del siden sommerferien ) - legge meg tidligere i uka Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) - Trene enda hardere, og greie 150kg i benk før utgangen av 2007. - Gå ned 30kg. - Holde snittet på over 3.5 på skolen. Om jeg har tro på dette? Jepp. Endret 21. desember 2006 av SupremeX Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) SupremeX: Det var da fælt så du prioriterte kroppen framfor hjernen. Hvorfor ikke gå ned 15kg, og veksle de resterende 15kg i 1,5 ekstra i snitt? Endret 21. desember 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Snø Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Slutte med å dobbeltsjekke alt Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 SupremeX: Det var da fælt så du prioriterte kroppen framfor hjernen. Hvorfor ikke gå ned 15kg, og veksle de resterende 15kg i 1,5 ekstra i snitt? 7552309[/snapback] Hadde du sett meg, hadde du skjønt hvorfor. Nei, seriøst. Skolearbeidet tar jeg ikke så høytidelig, og slik kommer det nok til å være også. Vet at jeg selv taper på det, men jeg har rett og slett ikke forutsetninger for å greie supersnitt på 5. Verden trenger smørbrødsmørere, vet du. Men nok OT. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Tja. Spille gjennom FEAR i hvertfall. Resten tar jeg som det kommer. Lenke til kommentar
Ev1BL Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Noe som hadde vært bra: -Redusere cola inntaket -Redusere sjokolade inntaket -Spise skolematen min -Sove om natten -Legge inn litt fysisk aktivitet i hverdagen -Være mer hyggelig -Kanskje se litt på skole-relaterte saker Det burde vel gi meg tilbake litt av konsentrasjonsevnen igjen vel? Lenke til kommentar
Axes Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 - Røyke mer - Drikke mer - Drepe mer - Legge på meg 50 - 70kg Neida, tja, det vanlige, gjøre det bedre på skolen og ett eller annet som jeg ikke kommer på nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå