Dikky Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg skal åogs trene. Hehe. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 - Gjøre mer lekser, starte å følge med på skolen. Burde skjerpe meg veldig ellers så blir vel ikke 2. klasse på samme skole neste år - Få mattelærern sparka - Stå opp tidligere og rekke skolen hver eneste dag - Bruke pengene mine litt mer fornuftig enn pølsemenyer på esso og swin dyre klær - Rydde rommet - Vaske tastaturet - Bli bedre i poker så jeg slepper å tape så mye penger - Starte å betale for å gå på trenningstudio.. Lenke til kommentar
............... Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 - Gjøre det bedre på skolen - være generelt sunnere Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 jobbe mer med skolearbeid spesielt matte! F**N ta 2MX Lenke til kommentar
quakie Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Pleier egentlig ikke å tenke noe spesielt på nyttårsforsetter, men siden det først er en tråd om det så... - Sitte mindre foran PC, har blitt endel i år(Mest pga. internett på rommet) - Være litt mer aktiv i fritidsaktiviteter. - Holde de karakterene(helst bedre selvsagt) som jeg har. - Muligens begynne å trene litt. Dette er det jeg kom på nå, mulig jeg kommer på mer senere . Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Bli flinkere til å lese lekser. Fortsette med å ikke drikke brus. Begynne å jogge litt. Drikke sprit i steden for øl (men ikke hver gang, bli så alt for drita av sprit, klarer ikke å kontrollere drikkingen). Prøve å være litt mer åpen for andre folk (alle folk er nemlig idioter til det motsatte er bevisst. Jeg burde kanskje skifte syn litt) Ja, det er vel alt. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Akk, det kan være så mangt, men sålangt har jeg tenkt på følgende: - Kutte ut brusen helt. Syns det er et genialt tiltak at vi har fått vannservanter rundt omkring på skolen, som utgjør mindre brus-drikking etc. - Mindre fravær fra skolen. Har blitt veldig skolelei de siste par ukene nå, noe som resulterte et par stygge karakterer (og fraværstimer, naturligvis). Har ambisjoner om å bli bedre på det neste år da jeg har noe mer å se frem til. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Mindre tid på ingenting å mer tid på lekser. 7542467[/snapback] Da er vi to 7542718[/snapback] Signed. Da er vi tri. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 vertfall gjøre litt lekser og faktisk starte å trene ! Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Nyttårsforsetter er tull. Man kan starte et nytt liv hver eneste dag! I dag, i morgen, når som helst Hvorfor ikke begynne å slutte å røyke eller <insert nyttårsforsett> i morgen? Eller akkurat når du leser dette? Endret 20. desember 2006 av Peprepupp Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 -Pakke på meg mest mulig muskelmasse som mulig -Drikke enda mer(haha, motstridende som faen ja) -Kjøpe enda mer cder, bøker og dvder -Jobbe på skolen.. er kun et og et halvt år til jeg er ferdig med skitet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Eneste nyttårsforsett jeg har er å ikke være like ille som jeg har vært i 2006... lager jeg noen mer konkrete forsetter enn det så kommer jeg garant til å bryte dem. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hm... Muligens slutte å røyke.. Om noen kilo hadde forsvunnet, hadde ikke vært en uting.. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 - Fortsette å trene seriøst så jeg får bra resultater. - Gjøre det litt bedre på skolen. Det var vel alt.... Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Nyttårsforsetter? :!: De blir aldri holdt allikevel. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 * begynne å snuse * bli tynn Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jaada. Jeg skal bli så sunn, sove mer, bli flinkere på skolen, være snill og grei. Det vanlige. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Jaada. Jeg skal bli så sunn, sove mer, bli flinkere på skolen, være snill og grei. Det vanlige. 7548461[/snapback] lol EDIT: Neida, bare tuller med deg. Kos kos Endret 21. desember 2006 av Neppe Lenke til kommentar
Road11 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Har planer om å bli kvitt alt fraværet mitt på skolen, altså ikke være borte mer Tror aldri det kommer til å gå, men skal leve med tanken enda en stund! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Har planer om å bli kvitt alt fraværet mitt på skolen, altså ikke være borte mer Tror aldri det kommer til å gå, men skal leve med tanken enda en stund! 7548495[/snapback] Det kan gå vettu, jeg skulket 18 dager siste halvår i 8 bare fordi jeg var trøtt og ville sove og chilln hjemme. Men for å si det sånn etter detinnså jeg at det var mye morsommere å være på skolen og man trengte ikke gå rundt å late som man var syk. Siden siste halvår i 8 har jeg vært 0 dager borte fra skolen Endret 21. desember 2006 av DNA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå