c7Nn Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hei. jeg kom over en annonse på finn.no hvor en hadde satt en 160gb hd inn i playstation 2 (ikke slim versjon) og da kunne kopiere spill rett inn der og slippe og boote fra cd hver gang. Noen som vet om noen man kan sende ps2 til for å få det? eller evt hva man må gjøre selv. den var vist ikke modifisert eller chippet. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hvis du har en ps2 av gamle gode type, så trenger du et nettverksadapter, og en 3,5" ide disk. Disken monteres inn i luka bak på maskinen, og kobles til nettverksadapteret, som så skrus fast bak på maskinen... Har du ikke chip i din ps2, så må du ha ORGINAL HdLoader/HdAdwance plate for å starte HD`n... Men vurderer du dette, så vil jeg på det sterkeste anbefale deg en chip også, og da selvfølgelig en matrix chip, du kan da starte hd fra minnekortet bla... send meg gjerne en pm for mere info ang chip Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 jøss skulle akkurat til å spørre kvifor ikke HD starta trodde den var daua, men nå blir det HDadvance, siden spillene blir fullt av riper, og snart slutter å virke Er det noen ulemper med HDD Fremfor en chip? (utenom at den ikke tar ps1 spill) Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 jøss skulle akkurat til å spørre kvifor ikke HD starta trodde den var daua, men nå blir det HDadvance, siden spillene blir fullt av riper, og snart slutter å virke Er det noen ulemper med HDD Fremfor en chip? (utenom at den ikke tar ps1 spill) 7542925[/snapback] jeg har hørt at hd tar ps1 spill.. sto på finn annonsen hvertfall Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 asj... Fra FAQ: Can I play PS1 games with HDAdvance?No HDAdvance does not support PS1 games If you have a modified PS2 is it possible to play PS1 games from the HDD?No HDAdvance is only for PS2 games http://forum.hdadvance.com/hd_advance_faq.asp muligt HdLoader funker? Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 det kan hende.. først når jeg så her skjønte jeg dette med hd i ps2 og at det ikke bare var til xbox Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Chip først, så HD da blir ting mye enklere... har du slim ps2, så glem HD... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå