Gå til innhold

Nye Ninja Gaiden Sigma bilder


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Vakkert spill men hvordan er gameplayet? Noen som kan forklare meg hvordan spillet er? Dere som har spilt det forrige spillet på xbox. Er det en historie til spillet? Eller er det overfladisk slik på Tekken?

 

 

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
ninja-gaiden-sigma-20061219064540995.jpg

 

ninja-gaiden-sigma-20061219064544963.jpg

 

ninja-gaiden-sigma-20061219064546104.jpg

 

ninja-gaiden-sigma-20061219064546979.jpg

 

ninja-gaiden-sigma-20061219064548057.jpg

 

ninja-gaiden-sigma-20061219064552822.jpg

 

ninja-gaiden-sigma-20061219064550291.jpg

 

ninja-gaiden-sigma-20061219064556463.jpg

 

Mange flere bilder her

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ninja Gaiden har utrolig bra (og frustrerende) gameplay. Det hele har en tendens til å ebbe ut i button-mashing, men det er utrolig mange forskjellige tastekomboer som gjør sinnsyke triks. Vil absolutt anbefale spillet :)

 

På historiesiden er det ikke mye å skryte av derimot. Det er noe som ligner på en historie der, men tror ikke det er noe du kommer til å huske for resten av livet. NG handler om Ninja-action og gameplay! :wee:

Lenke til kommentar

utifra de bildene ser grafikken litt mer plastikk ut enn på xbox. men fargene er definitivt bedre, noe som plaget meg på xboxversjonen var at alt var så monotont.

 

Historien var det vel så som så med, men utrolig hektende spill. antageligvis det beste spillet jeg spilte den generasjonen. Man har en tendens til å ende opp med noen favorittriks, det er vel litt synd, selv orket jeg ikke å prøve å lære meg komboene engang.

Lenke til kommentar

Jeg ble helt hektet på Ninja Gaiden, har rundet spillet opp til flere ganger. Elsket gameplayen i spillet!

 

Det var akkurat passe vanskelig, og akkurat passe langt. Men jeg anbefaler at du faktisk trener på de forskjellige komboene og å sette dem sammen når du skal spille ;) Da slipper du en evinnelig buttonmash og det blir mye enklere å spille.

Lenke til kommentar
Izuna Drop var moro. Har fullført dette på xbox, men etter hva jeg har sett av bilder fra Ps3 versjonen så ender jeg nok opp med dette:) Det var fryjtelig pent på xbox, så kan nesten ikke vente med å se hvordan dette ser ut in real time

7543947[/snapback]

 

Omtrent som Xbox.

Lenke til kommentar
Izuna Drop var moro. Har fullført dette på xbox, men etter hva jeg har sett av bilder fra Ps3 versjonen så ender jeg nok opp med dette:) Det var fryjtelig pent på xbox, så kan nesten ikke vente med å se hvordan dette ser ut in real time

7543947[/snapback]

 

Omtrent som Xbox.

7543955[/snapback]

 

 

Riiiiiighhhht!

 

Tror du må ta en tenke litt mer her du. Tror omgivelsene og ikke minst karakterene kommer til å være veldig mye bedre. De "ikke jordiske fiendene" var ikke så detaljerte i forhold til Ryu så tror vi kan forvente mer. Så prøv å ha konkrete fakta neste gang du skal rette på noen:)

Endret av WangenPs3
Lenke til kommentar
Izuna Drop var moro. Har fullført dette på xbox, men etter hva jeg har sett av bilder fra Ps3 versjonen så ender jeg nok opp med dette:) Det var fryjtelig pent på xbox, så kan nesten ikke vente med å se hvordan dette ser ut in real time

7543947[/snapback]

 

Omtrent som Xbox.

7543955[/snapback]

 

 

Riiiiiighhhht!

 

Tror du må ta en tenke litt mer her du. Tror omgivelsene og ikke minst karakterene kommer til å være veldig mye bedre. De "ikke jordiske fiendene" var ikke så detaljerte i forhold til Ryu så tror vi kan forvente mer. Så prøv å ha konkrete fakta neste gang du skal rette på noen:)

7544032[/snapback]

 

Du tror det ?

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
1123291324.jpg

935677_20061219_screen028.jpg

 

Er dette all verdens forskjell da? Ninja Gaiden vil selvsagt se litt bedre ut på PS3 hvis man har en HDTV, pga oppløsningen, men generelt ganske likt. Synes forøvrig det er drøyt av de å gi et ENDA en versjon av dette spillet. Men nå er jo Team Ninja kjent for å melke spillene sine så det holder.

Lenke til kommentar

NG er det beste spillet jeg spilte i last-gen. Hvis man har begått den feilen å ikke ha spilt det, så er man bare nødt til å gjøre det så fort som mulig. Liker man God of War og DMC så er dette enda et hakk bedre. Liker man i tillegg Ninjaer, er det gudommelig :)

 

For oss som allerede har spilt NG. ser jeg ikke noen grunn til å kjøpe Sigma. Da bør man heller vente tålmodig på en etterlengtet oppfølger....

Endret av Norse360
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...