kurre Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Planlegger kjøp av ny pc og finner råe prosessorer, råe skjermkort, rått minne, råe hk og råe disker, men alt skal jo spille ihop. Det er ikke vits å invistere eller overklokke langt over flaskehalsen liksom. Hvor er det svakeste leddet i en up to date pc idag ? Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Planlegger kjøp av ny pc og finner råe prosessorer, råe skjermkort, rått minne, råe hk og råe disker, men alt skal jo spille ihop. Det er ikke vits å invistere eller overklokke langt over flaskehalsen liksom. Hvor er det svakeste leddet i en up to date pc idag ? 7542099[/snapback] En ny pc i dag er kjapp,nesten hva du måtte kjøpe,men som du nevner det er viktig å tenke på helheten og komponere en pc så "homogen" som mulig. Husk på at den er ikke raskere enn det svakeste ledd (Komponent) Men skal jeg si hva jeg tror, er det Harddiskene som bremser,overføringshastigheten burde vært mye raskere,men jeg tror det må ny teknologi til. SataII i dag har jo teoretisk 3gb/s hastighet,men teori og praksis just dont match,så har vi jo forskjellige raid som hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå