slaktar`n Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Noen som har lyst på?: Bilstol Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Egentlig ikke, men en kamerat har faktisk en slik... Lenke til kommentar
Låvedør Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 jeg vil nokk ikke ha en sånn en nei.... Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Dette er vel i mot forumets regler. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Dette er 0|d Momo (eller var det Sparco?) har tilbudt slike braketter som man kan montere under racing-stolene deres, og få ordentlig racing-kontorstol, i årevis Lenke til kommentar
slaktar`n Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 kan vel stemme d, at det er i mot forumets retningslinjer. administratorene får ta fram lovens lange arm og flytte posten.... den passer nok bedre i bruktmarkedet. bedre det, Arbakadarba? vet det er gammelt, men trenger stolen ikke lenger og vil ikke kaste den.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Er vel kult om man har fult sett med ratt å pedaler å girstang osv.. men ellers takk Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hvis den hadde hatt armlener, kanskje. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Recaro setene er gode å sitte i, hadde jeg hatt penger så hadde jeg jo kjøpt en slik....men men....får vel sverge til ikea litt til:P http://www.ergonomicofficechairs.com/heavy...p?categoryID=78 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå