Jonny125 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Det var en dag jeg skulle brenne en del mp3 plater til min nye bil... tenkte jeg skulle sprite opp høytalerene litt.... da jeg hadde fått brent 3 plater begynte det å skje noe rart med dvd-rommen... Da jeg satt inn plate nr 4 da klaret den plutselig ikke å lese plata... jeg prøvde videre med mange andre plater for å se om det var noe rart med brenne platene... men det virket fortsatt ikke.... jeg prøvde med ei program orginal plate... der gikk det ikke.... men så tok den en liten vending imot en positiv retning. jeg satt inn i et pc spill... og vips da virket det.... da tenkte jeg at jeg prøver med andre plater igjen men da tok den helt av igjen.... det som skjer er at når jeg setter inn plate så prøver den og lese den igjen og igjen og igjen... men det kommer bare noen rare lyder annehvert sekund.... og etter 20 sek gav den opp... og så var det en dag jeg slang inn en dvd film... og da virka det igjen... men så tok det ikke lang tid etter at jeg prøvde en av de andre igjen og da var samme problemet igjen... hva er beefen her?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå