oysan Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 Jeg har kommet til brettet med ubåten...Jeg kommer ikke inn døra i andre etg. i det rommet ubåten er, hva skal jeg gjøre ?? (nå blir jeg snart desperat...) Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 ser du de tønnene som står utenfor døren, eller vegg (husker ikke helt, er en stund siden)... la din vrede gå ut over dem.. om du skjønner hva jeg mener :smile: Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 25. desember 2001 Del Skrevet 25. desember 2001 jeg slet litt med det der og, men etter litt tenking så la jeg merke til at man kan faktisk hoppe over til den eneste døren som det ikke er vei til(du må stå på den "broen" over den for at det skal funke) RTCW RUUUUULER!!! bare synd at heinrich I er aaaaaaltfor lett Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Jau. Noen som har fått til å slippe den digre steinen som henger i heisekrana på ham? Det hadde vært kult å få til, men man mister mer på å prøve å få ham dit enn på å mose ham... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå