RamGuy Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Har funnet frem oppgraderings delene jeg skal bestille rett etter jul.. SE HER Alt som mangler er en prosessor vifte til min kommende Intel Core 2 Duo E6600.. Stillegående eller ei har ikke så mye å si, klarer å leve med litt lyd, og PSU jeg har valgt durer litt den også.. Ønsker å klokke prosessoren temmelig langt, derfor lurer jeg på hvilket vifte jeg burde anskaffe til den.. Også sålenge alle dele jeg ønsker er på lager hos Advance.no, ville det vært fint om vifta også var på lager hos dem.. Men hvis det mot formodning ikke skulle være noe brukanes fra Advance.no, og dere anbefale er annen vifte på det varmeste.. Så si ifra.. Har lest flere steder at E6600 er blitt klokket til 4.0GHz, og 3.8GHz 100% stabilt med blant annet en Tuniq Tower 120.. Hadde ikke sagt nei til å booste prosessorene opp imot det nei. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hadde kansje heller anbefalt en Big Typhoon, siden den blåser ned på hovedkortet, og kjøler alle ribbene som er rund prosessorsokkelen, du slår 2 fluer i en smekk da. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Ingen som har noen ytterlige kommentarer ? Big Typhoon er det beste valget ? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Hva med en: Thermalright Si-128? Med en SilentX 120mm 14dBA på montert? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Den er jo neste samme som tyhpoon, men i aluminium, og kobber leder jo varme bedere enn aluminium. er du så skeptisk til typhoon? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Nei, er ikke skeptisk.. Bare lurer.. Lenke til kommentar
LianLidude Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Gadd ikke bla gjennom kjølerne på advance, men om dem har Zalman 9500LED så kjøler den enda bedre enn typhoon igjen. Den blåser lufta ut til kabinettvifta bak i kabinettet, varm luft er ikke noe å spare på... Endret 23. desember 2006 av LianLidude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå