Kula82 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Når jeg overklokker blir disse temeperaturene rimelig høye: Hovedkort og AUX. Hvor er det disse to måler temperaturen? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hovedkort er som regel målt på/ved chipset. Lenke til kommentar
Kula82 Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Hovedkort er som regel målt på/ved chipset. 7541994[/snapback] Var det jeg tenkte. Men aux da? Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Viser AUX og hovedkortet same temperaturen? Lenke til kommentar
Kula82 Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Viser AUX og hovedkortet same temperaturen? 7544194[/snapback] Nei. Hovedkort er mye høyere, det er nok chipset. Men aux....? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg tenker tilkobling når jeg hører AUX. Gjerne lyd? Lydkort? Jeg aner ikke, men er ikke tempen faretruende høy er det nok ingen fare. Hvor varm er AUX da? Lenke til kommentar
XENiTiS Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 http://www.lavalys.com/products/faq.php?pi...ang=en&pageid=5 Q#25: What does the "Aux" temperature shown on the Computer / Sensor page mean? A#25: There is no standard for sensor registers layout, so the "Aux" temperature could show the temperature of the CPU or the motherboard, or might be a non-connected wire of the sensor chip, and so it could show a bogus value. Håper det er en tulleverdi for min del, for hos meg ligger den konstant over 100C. Det meste annet holder seg i sånn passe kroppstemperatur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå