imfrommanndame Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Hei Nå begynte det IGJEN. Jeg trodde jeg var kvitt dem. De boblene som maser om "Forsinket skriving mislyktes" i D:\$BitMap og en mappe med kryptisk navn i samme volum. Hva er det?! Endret 23. desember 2006 av eguliano Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Har lest en del om det. Jerry Pournelle (kjent amerikansk skribent) mener det er en bug i Windows, og Microsoft kan ikke hjelpe. Han har ikke klart å finne noen løsning på det, enda han har et STORT nettverk av kompetente folk rundt seg. Det er en alvorlig bug som i verste fall kan medføre at hele disken blir uleselig. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 At harddisken blir ødelagt?! Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Noe i den retningen. Ta kopi av det du skal beholde og håp at disken får leve et år eller to til Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Tror ikke det betyr at disken blir ødelagt, men at data kan bli korrupt. Det skal være noe om det her (har ikke lest det selv enda). http://www.chaosmanorreviews.com/open_arch...061204_mail.php Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Nå kommer det opp hver gang jeg starter opp! Og det går drittreigt! Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 JEG-KOMMER-IKKE-INN-PÅ-NOEN-PROGRAMMER-SOM-LIGGER-PÅ-D:\ ! JEG-KASTER-SNART-HELE-GREIA-UT-VINDUET!! Det kommer opp en feilmelding når jeg prøver som maser om C++ runtime eller noe! Får mer og mer lyst på Linux! Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Delayed Write søk på Microsoft.com kanskje noen av disse hjelper? Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Og helt plutselig funka det helt perfekt igjen... Hva ER dette for noe?! Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Og helt plutselig funka det helt perfekt igjen... Hva ER dette for noe?! 7552667[/snapback] Jeg er overbevist at det var dette : JEG-KASTER-SNART-HELE-GREIA-UT-VINDUET!! Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Kanskje det hjelper å skru av disk caching? Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Hvor gjør jeg det? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Se på Device Manager (Enhetsbehandling), under disk kontroller. Menyene her vil være forskjellig avhengig av hvilken kontroller du har. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Finner ingenting som heter "disk kontroller", men jeg finner "IDE ATA/ATAPI controllers".. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Det blir fort slik at det som er velkjent for en selv ikke forklares så nøye. Disk kontroller kan finnes både under "IDE ATA/ATAPI controllers" og "SCSI and RAID controllers". Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hei Nå begynte det IGJEN. Jeg trodde jeg var kvitt dem. De boblene som maser om "Forsinket skriving mislyktes" i D:\$BitMap og en mappe med kryptisk navn i samme volum. Hva er det?! 7541967[/snapback] Jeg får det hele tiden. Men jeg vet også at harddisken lever sine siste dager. Så ta backup, og kjør en diagnose med en diagnose-cd. Lenke til kommentar
roac Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg har opplevd dette i to typer tilfelle: Gammel harddisk som er i ferd med å ryke, og PC med eksterne harddisker. Det virket da som om den begynte å bugge med dette. Det var IKKE USB-driveren, for jeg hadde en FireWire og en USB2 disk, og begge oppførte seg likt. Begge hadde også egen strømforsyning, så strømreserver skal ikke ha vært en issue. Uansett er det forferdelig irriterende. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Diskene er nye (juli / august)... Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Plutselig kom det igjen. Når jeg holdt på å installere WoW 10-dagers trail! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Diskene er nye (juli / august)... 7558389[/snapback] Min er ganske ny den også. Så jeg annbefaler å sjekke. En feil kan skje selvom den er ny (produksjonsfeil e.l) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå