Gå til innhold

Trenger kommentar til side+ litt hjelp

Anbefalte innlegg

Har mekket en side for "klanen" vår. Dette er min første nettside så den er langt ifra super. Da lurte jeg på om noen kunne ta en titt innom å gi noen kommentarer. Er veldig spent på om jeg har gjort det rett mtp menyen og lignende. Dessuten trenger jeg litt hjelp.

Til høyre på siden er det bare hvitt. Hvordan kan jeg få bort det?

Lurer også litt på hvordan jeg kan fortsette å skrive nedover på layouten. Går det ikke an å "dra" den lenger ned?

Lurte også på om det fantes noen måte å lage brukerkontoer for å legge ut info om seg selv og lignende.

Siden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å fortsette å skrive nedover kan du ikke bruke slik bakgrunn, dvs. du vil få problemer. For her bruker du en fast høyde med slik fancy bakgrunnsbilde.

I tillegg merker jeg forskjell på bunnen mellom IE & Mozilla, men det kan være fordi du bruker frameset.

Du bruker ikke CSS til dine formateringer, dvs. du bruker gammel-dags måten.

Lenke til kommentar
For å fortsette å skrive nedover kan du ikke bruke slik bakgrunn, dvs. du vil få problemer. For her bruker du en fast høyde med slik fancy bakgrunnsbilde.

I tillegg merker jeg forskjell på bunnen mellom IE & Mozilla, men det kan være fordi du bruker frameset.

Du bruker ikke CSS til dine formateringer, dvs. du bruker gammel-dags måten.

7543395[/snapback]

Del opp bakgrunnen i innholdsdelen i 32px høye bilder, så kan han jo bare repetere dem nedover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...