Bruker-93156 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hva er det jeg skal gjøre? Tydeligvis noe som er fylt opp, men hva og hvor ligger det. Marius Lenke til kommentar
shadowano Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Hva er det jeg skal gjøre? Tydeligvis noe som er fylt opp, men hva og hvor ligger det. Marius 7541844[/snapback] You get a “Scratch disk full” or “Memory full” error message. Go to Adobe.com and search their knowledgebase for information on how to fix the problem google hjelper deg;) edit: http://www.adobe.com/support/techdocs/316693.html Endret 20. desember 2006 av martin82 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Noen som har noe spesifikt? Marius Lenke til kommentar
paalwa Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Noen som har noe spesifikt? Marius 7541924[/snapback] Er jo mange forskjellige løsninger du kan prøve der Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 ok, tydeligvis ikke en spesiell mappe som er full, siden det er flere måter å fikse dette på. Noen som vet om en måte å "tømme" scratch'n? Om det er det man må gjøre? Jeg har aldri støtt på dette før så vet ikke helt hva som er probleme utenom at noe er fult. Skulle tro det ligger en mappe i ps som inneholder alt som er gjort og må tømmes. Marius Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 ok, tydeligvis ikke en spesiell mappe som er full, siden det er flere måter å fikse dette på. Noen som vet om en måte å "tømme" scratch'n? Om det er det man må gjøre? Jeg har aldri støtt på dette før så vet ikke helt hva som er probleme utenom at noe er fult. Skulle tro det ligger en mappe i ps som inneholder alt som er gjort og må tømmes. Marius 7541993[/snapback] Sjekk innstilinger i PS, der står det hvilken harddisk du bruker som scratch disk, PS lager en temp fil i roten på den hdd som er angitt der. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Edit --> Preferences --> Performance Scratch disks & plugins eller noko slikt. (Performance var visst ny i CS3.) Sjekk kva harddiskar som er satt til scratch disk, og kor mykje plass det er på dei. Endret 20. desember 2006 av incanus Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 http://www.freakforum.nu/forum/showthread....goto=nextnewest Dette dugde. Takk for all hjelp! Marius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå