BlastyTrasty Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) http://www.gamevideos.com/video/id/8060 90MB video. Når du opnar url, så kjem det ei streaming utgåve, eg anbefalar dykk å laste ned ein større versjon, i enten wmv eller mov. Det gjere du ved å følgje lenkja som ligg rett til høgre for streaming vindauga. Ser ganske tøft ut. (sjølv om eg er utruleg lei den bana der) Men spelet slit med kraftige slowdowns. Køyrer det 1080p?. Men legg merke til korleis gjørma blir deformert og sprutar opp på bilar bak - dette var utruleg imponerande, og eg har faktisk aldri sett noko slik før. Endret 20. desember 2006 av dark by design Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Det kjører i 720p, og jeg har ikke sett noe særlig slowdowns på de andre filmene jeg har sett på. Men kanskje det er noe på denne. Men de har 3 måneder på å bli kvitt det problemet. Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Nå streamet jeg bare videoen på den lille skjermen der, og kan ikke si jeg la merke til at det lagget? Noen som vet om det er no andre type baner eller? Syns det ser veldig likt ut på alle videoer jeg har sett. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Video 1 Video 2 Video 3 Lenke til kommentar
JoNAsOS3 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Ble veldig skuffa når jeg så disse filmene . I 7 minuttersvideoen virket det som om bilene/motorsyklene kjørte veldig raskt, men her er jo fartsfølelsen helt vekke... Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Virker som om at det er noe rart med den videofila som, Dark by Design, linker til først i tråden. Hos meg hakker den nemlig. Men ingen av de andre filmene jeg har i HD fra spillet gjør det. Så sjekk de andre linkene jeg la ut like. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Fila på gamevideos.com er direct feed frå retail. Tvilar igrunn på at det blir gjort noko med det. Skal japsane ha ein half-ass versjon, mens europearar og amerikanarar får ein betre? Har heller aldri sett slowdowns på filmar frå Motorstorm, så er mogleg at fila på gamevideos.com som eg lenkar til er litt cappa. Men då trur eg dei hadde laga ny film. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Ja synes at det var veldig rart. Men det virker som at det er ett problem med akkurat den fila. Men hakkingen er jo ikke der når du kjører den lille streaming fila Når den er lastet helt ned vel å merke. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Spillet er vel ut ei Japan i disse dager, så tviler på det vil bli gjort noen forbedringer på den tekniske fronten. Er vel bare implementering av online funksjon som gjenstår ? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Spillet er vel ut ei Japan i disse dager, så tviler på det vil bli gjort noen forbedringer på den tekniske fronten. Er vel bare implementering av online funksjon som gjenstår ? 7542254[/snapback] Hvertfall det Evolution Studios seier sjølv. Lenke til kommentar
Moppeken Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=1678 Her er de nyeste vidioene.. Se på den som heter Big Air Gameplay. mener det er en annen bane. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Ble veldig skuffa når jeg så disse filmene . I 7 minuttersvideoen virket det som om bilene/motorsyklene kjørte veldig raskt, men her er jo fartsfølelsen helt vekke... 7541974[/snapback] Jeg er veldig skuffa over fartsfølelsen i dette spillet. Kan jo hende det er bedre å spille selv da. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Dette spillet tror jeg faktisk blir grisemoro! Etter å ha sett de videoene så er jeg positivt innstillt på å like dette spillet veldig mye når jeg får det:) Og man skal ikke klage på fartsfølelsen heller. Gikk ganske fort med motorsykkel og andre kjøretøy:) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Og man skal ikke klage på fartsfølelsen heller. Gikk ganske fort med motorsykkel og andre kjøretøy:) 7547574[/snapback] Ja akkurat dette har blit rettet opp ganske mye bedre enn de tidligste klippene vi har sett Eg har klagd mye på dette ved tidligere anledninger, men no begynner det å ligne no altså. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Ser unektelig bra ut. En av de få titlene som gjør at jeg får lyst på en PS3. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Eg skal ikkje krangle på akkurat det nei. Det ser faktisk veldig morosamt ut! Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Ser for meg selv med 3 kamerat + litt alkohol og snacks, sitte benket foran TV'en i flere timer i strekk, mens vi konkurrerer om hvem som er best:) Nei slike kvelder er noe av det beste som er og jeg gleder meg:) Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Akkurat her kan jeg faktisk si at videoen lyver. Spillet hadde ikke så mange slowdowns når jeg spilte det, men grafikken var heller ikke noe å hoppe i taket over. Greie gjørme effekter og bra detaljer på kjøretøyene, men banene var utrolig kjedelige. Fartsfølelsen var heller ikke så ekstremt stor, og jeg savnet virkelig "rumble" i PS3 kontrolleren når jeg spilte det. F.eks kræsjet jeg og kræsjet var veldig fint animert med en slags liten video snutt som spiltes av og deler fløy av bilen/motorsykkelen, og da var virkelig savnet etter rumble der. Rett og slett å få feedback. Motorstorm var ikke noe mer enn et vanlig standard spill, hverken mer eller mindre.... Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Ser for meg selv med 3 kamerat + litt alkohol og snacks, sitte benket foran TV'en i flere timer i strekk, mens vi konkurrerer om hvem som er best:) Nei slike kvelder er noe av det beste som er og jeg gleder meg:) 7551254[/snapback] Don't drink and drive Lenke til kommentar
Howitz Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 synes dette ser fint ut jeg. Gleder meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå