Gå til innhold

Motorstorm 'Grizzly Course' gameplay HD

BlastyTrasty

Anbefalte innlegg

http://www.gamevideos.com/video/id/8060

90MB video. Når du opnar url, så kjem det ei streaming utgåve, eg anbefalar dykk å laste ned ein større versjon, i enten wmv eller mov. Det gjere du ved å følgje lenkja som ligg rett til høgre for streaming vindauga.

Ser ganske tøft ut. (sjølv om eg er utruleg lei den bana der)

Men spelet slit med kraftige slowdowns. Køyrer det 1080p?.

Men legg merke til korleis gjørma blir deformert og sprutar opp på bilar bak - dette var utruleg imponerande, og eg har faktisk aldri sett noko slik før.

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fila på gamevideos.com er direct feed frå retail.

Tvilar igrunn på at det blir gjort noko med det. Skal japsane ha ein half-ass versjon, mens europearar og amerikanarar får ein betre?

Har heller aldri sett slowdowns på filmar frå Motorstorm, så er mogleg at fila på gamevideos.com som eg lenkar til er litt cappa. Men då trur eg dei hadde laga ny film.

Lenke til kommentar
Ble veldig skuffa når jeg så disse filmene :(.

I 7 minuttersvideoen virket det som om bilene/motorsyklene kjørte veldig raskt, men her er jo fartsfølelsen helt vekke...

7541974[/snapback]

Jeg er veldig skuffa over fartsfølelsen i dette spillet. Kan jo hende det er bedre å spille selv da.

Lenke til kommentar

Og man skal ikke klage på fartsfølelsen heller. Gikk ganske fort med motorsykkel og andre kjøretøy:)

7547574[/snapback]

Ja akkurat dette har blit rettet opp ganske mye bedre enn de tidligste klippene vi har sett :) Eg har klagd mye på dette ved tidligere anledninger, men no begynner det å ligne no altså.

Lenke til kommentar

Akkurat her kan jeg faktisk si at videoen lyver. Spillet hadde ikke så mange slowdowns når jeg spilte det, men grafikken var heller ikke noe å hoppe i taket over. Greie gjørme effekter og bra detaljer på kjøretøyene, men banene var utrolig kjedelige. Fartsfølelsen var heller ikke så ekstremt stor, og jeg savnet virkelig "rumble" i PS3 kontrolleren når jeg spilte det.

F.eks kræsjet jeg og kræsjet var veldig fint animert med en slags liten video snutt som spiltes av og deler fløy av bilen/motorsykkelen, og da var virkelig savnet etter rumble der. Rett og slett å få feedback.

Motorstorm var ikke noe mer enn et vanlig standard spill, hverken mer eller mindre....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...