torilg Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hei hei, bare et lite spm. Mamma har fått seg internett og en speedtouch 546i v6, men det jeg lurer på er om jeg kan koble meg på den trådløs med min laptop.. for vi har ikke noe annen router her.. hmm har fått vite at svaret er nei.. men vil bare være helt sikker hehe Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hei hei, bare et lite spm. Mamma har fått seg internett og en speedtouch 546i v6, men det jeg lurer på er om jeg kan koble meg på den trådløs med min laptop.. for vi har ikke noe annen router her.. hmm har fått vite at svaret er nei.. men vil bare være helt sikker hehe 7541691[/snapback] Den har vel ikke innebygd trådløst nettverk, så da må dere finne på noe annet lurt for å få til det. F.eks. bytte ut routeren med en som har trådløst nettverk, eller kjøpe et trådløst aksesspunkt. Lenke til kommentar
torilg Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Tusen takk Jeg får heller klare meg en uke uten internett på laptoppen min Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Tusen takk Jeg får heller klare meg en uke uten internett på laptoppen min 7541843[/snapback] Du kan jo koble deg til med kabel.. Lenke til kommentar
torilg Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 ja, men da må jeg fortsatt sitte på dette kalde rommet men det går så fint så er i allefall internett her nå!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå