audunms Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Dampveivalsen på Samsung-fabrikken har travle dager. Den nyeste modellen i Ultra Edition serien er syltynn, men har også funksjonaliteten blitt skvist ut? Les mer Lenke til kommentar
µT. Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Virker som en fin telefon dette Skulle ønske den kom i svart eller noe Litt mer maskulin farge hadde ikke gjort noe... Lenke til kommentar
qwert Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 God test. Stort sett helt enig i alt som blir påpekt, bortsett fra at jeg ikke bet meg merke i noe spesielt negativt ved samtalekvaliteten. En gjennomført lekker telefon (hvor en del batteri/ytelse har blitt ofret for tynnheten), men litt synd at den bare er i rødt her på berget (i sort hadde jeg beholdt den, men i rosenrødt vil den bli avhendet til ei av den mer feminine arten). Jevnt over brukandes til både lek og arbeid, men ikke *god* til noen av delene. 'Typisk Samsung' med en del smårusk, men ingen enorme problemer, bortsett fra tastene. Er dog usikker på om dette er en tilvenningssak eller om de bare rett og slett er kjipe. Lenke til kommentar
mrfitness Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) nå kan man jo bestille den i svart fra f.eks pixmania rart den bare er her i rødt enda og ikke flere farger men typisk samsung i Norge se på x820 som bare er i svart her enda selv om på den Norske hjemmesiden så er det bilde av den i sølv Endret 20. desember 2006 av mrfitness Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Fin test Ikke en telefon jeg kunne tenkt meg akkurat men Samsung kan to ting, harddisker og skjermer Par skriveleifer: En så tynn telefon kan fort virke skjør, men D830 er laget i magnesium og glassfibervorsterket og Med mp3-spiller og plass til minnekort kan du bruke D830 som musikktelefon. Selve mp3-spilleren er på tross av et tiltalende utssende ike blant de aller beste, men vil nok tilfredsstille de fleste brukerne. Endret 20. desember 2006 av Stig-Arne Lenke til kommentar
audunms Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Takk for tilbakemeldinger, har fikset skrivefeilene nå Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Lekker telefon, ingen tvil, og jeg liker den i rødt Er ikke noe jeg kunne tenkt meg å brukt til vanlig (til det er i-maten min perfekt), men gjerne hatt som helgetelefon. Litt show-off, kanskje, men det bryr jeg meg ikke om! Lenke til kommentar
qwert Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Lenken til 'Videoklipp langt' fungerer forøvrig ikke. Lenke til kommentar
audunms Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Hmmm det ble visst litt for stort til at det ble lagt ut. Rettet nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg