knutby Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hei, jeg har en liten case utpå nypret. Jeg skal flytte fra Moelv til Trondheim. Jeg hadde i utgangspunktet tenkt til å kjøre selv men det tar jo så utrolig lang tid siden jeg må levere tilbake bilen osv. Flyttebyrå skal ha ca. 3000 kr for turen. Er det noen som har noen andre forslag? Ingen som tilfeldig vis skal oppover på den tiden? Totalt er det ca. 10 esker uten noen møbler Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) LINK "kan" bli litt dyrt, men kan jo alltids låne henger av ESSO, HydroTexaco.. ? Sempron Endret 20. desember 2006 av Sempron Lenke til kommentar
knutby Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 LINK "kan" bli litt dyrt, men kan jo alltids låne henger av ESSO, HydroTexaco.. ? Sempron 7542057[/snapback] Det er vel det siste valget å leie henger. Men blir så mye stress med å levere tilbake bil osv. er jo 20 timers ekstra reise Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Finner ikke noe utleieselskap som godtar at du leverer fra deg hengeren i Trondheim da? Om selskapet har utleie sted der også. Veit det er sånn med noen som driver med leiebil i hvertfall. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 3000 høres jo nesten ikke så ille ut da, når alternativet er 20 timers ekstratur. Da hjelper de deg jo med å ta eskene ut og inn av bilen også Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Lei en varebil og kjør selv. Jeg tror de fleste utleiebyråer lar deg levere den tilbake på et annet sted enn du leide den. 3000 kroner synes jeg var billig. For et års tid siden kostet det 800 kroner pluss drivstoff å leie en VW Polo fra lørdag til søndag, og da kjørte vi bare 120 KM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå