SupertreX Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Bør jeg bruke Titan Panel eller Chamorro's Gosu UI ? Liker ryddige og oversiklige UIs. Linker : Titan Panel http://wow.curse-gaming.com/en/files/detai...18/titan-panel/ Chamorro`s Gosu UI http://wow.curse-gaming.com/en/files/detai...morros-gosu-ui/ Takker for svar=) Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Det er jo helt opp til hva du liker selv, hos meg funket Chamorro linken men men.... Kan vel også kjøre begge. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Er det ikke bare å se på noen screenshots og finne ut hvilken du liker best...? Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 jeg vil bare anta at heanwi mener at linket til chamarro ikke funker.. siden den ikke gjør det her heller (linket har blitt forkortet, så du har med noe "...." inni der i stede for det som skal være..) jeg bruker selv Titan panel og er stor fornøyd med det! har ikke vært bort i chamarro, men jeg skal sjekke den ut hvis du skaffer er dungenes link (gidder ikke å search etter den :-) ) Lenke til kommentar
storken Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 titan baren min lar meg ikke challenge andre til duel... den er nyttig men meget irriterende når den må slås av før en duel... Lenke til kommentar
Walts Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 titan baren min lar meg ikke challenge andre til duel... den er nyttig men meget irriterende når den må slås av før en duel... 7541742[/snapback] samme gjør CT_raid med meg.. Anbefaler folk å bruke Fubar istedenfor titan panel.. Fubar er ace basert, bruker mindre ressuser og har vel de samme funksjonen Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Chamarros UI tråd med bilder. Brukte Titan Panel før. Det er ikke et komplett UI som Chamarros pakka er. Du vil få samme funksjoner i Chamarros, bare at det her heter FUbars. Før likte jeg ikke FUbars, men dem er forbedret mange ganger. Samtidig er FUbar bedre en Titans bars på flere områder. Dem har bedre funksjonalitet og flere muligheter for innstillinger. Men det beste av alt. Kodingen i FUbar er mye bedre enn Titan sin. Altså bruker FUbar mindre system ressurser. J Etter at jeg begynte bruke pakka fra Chamarros har min FPS rate gått opp med 20 - 25. For eks. i AV raids nå ligger jeg på mellom 30-40fps med 1600x1200 oppløsning. Før var det mellom 10-20fps. Det er ganske utrolig hvor mye enkelte addons kan trekke ressurser fra gfx kort, og minne. Hele wow føles mer flytende nå enn før. Bare se på bilde av uiet mitt i den linkede tråden. 60fps i Stormwind med et ATI 9800 PRO kort. Rimelig bra med 1600x1200 oppløsning. Har nå brukt Chamarros UI i ca en uke. Blir bare mer og mer fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå