Gå til innhold

Bra spill til 360!

AleksanderA

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har kjøpt meg en xbox 360, og har for øyeblikket perfect dark zero, og doa 4 og eragon(Ikke kritiser meg, dama ville absolutt ha det). Eragon er forøvrig det dårligste spillet jeg noensinne har spilt, og det er nesten så jeg får lyst til å begrave meg selv når jeg spiller den dumme draga. Men det er uviktig. Og perfect dark har vært en favoritt fra N64 tiden, så måtte bare ha det.

Jeg har en del penger til overs etter halv skatt i desember, og skal gå til innkjøp av 2-3 spill. GeoW er får jeg til jul, så det er unødvendig å tipse meg om.

Så, hvilke spill er å anbefale? Liker action, fart og moro in general. Oblivion har jeg vurdert, men virker rett og slett for tungt for min del. Altså, for "mye" spill.

Takk for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt lyst på det kameo lenge.. Men er det skikkelig bra, eller bare helt greit? jeg vil gjerne ha noe som fenger meg, som gjør at jeg kommer tilbake til xboxen hele tiden. Perfect dark har gjort det, men der har jeg runda det på de 3 originale vanskelighetsgradene, og orka ikke starte på "Dark agent" pga underholdningen ble litt knapp etter tre gjennomganger av de samme brettene.

Sportsspill er kjipt :p

Lenke til kommentar

Det er et bra spill? jeg har hørt mye positivt. Men tingen er det at jeg fant de andre rainbow six spillene såpass vanskelige. For meg er konsoll en ting jeg bare kan sette meg ned med, og skyte/slå/kaste whatever uten å måtte legge for mye konsentrasjon ned i det. Er las vegas like "komplisert" som de tidligere utgavene?

Lenke til kommentar
Har hatt lyst på det kameo lenge.. Men er det skikkelig bra, eller bare helt greit? jeg vil gjerne ha noe som fenger meg, som gjør at jeg kommer tilbake til xboxen hele tiden. Perfect dark har gjort det, men der har jeg runda det på de 3 originale vanskelighetsgradene, og orka ikke starte på "Dark agent" pga underholdningen ble litt knapp etter tre gjennomganger av de samme brettene.

Sportsspill er kjipt :p

7541616[/snapback]

Jeg syntes Kameo var veldig bra men kansje litt for kort. Liker du eventyrspill med pene omgivelser og artige figurer og diverse puzzles så liker du sikkert kameo ;) Koster bare 159 kr på playx.no da så det er absolutt verdt det :)

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke få anbefalt Dead Rising nok! Det er rett og slett et fantastisk spill. Aldri har det vært så moro å slakte ned zombies, og det på tusen forskjellige måter :D Anbefaler også Call of Duty 2, som er et glimrende Fps spill og med fantastisk bra lyd. Har også hørt godord om Just Cause og Saints Row, som begge forhåpentligvis er i hus her om ikke så lenge..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...