Gå til innhold

Kjøpe Half Life 2 til xbox 360?

Teldar

Anbefalte innlegg

Har aldri fått testa noen av half life spillene. Ser at det er mulig å spille xbox utgaven av half life 2 på 360'n. Er det noe poeng eller vil en bare bli skuffa?

Skulle ikke half life komme til 360'n også? I så fall, er det 2'ern? Hva med disse "episodene" - hva er det?

Thanks!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

HL2 har en del framrate-problemer på den orginale xbox'en, og jeg synes dette er enda værre på 360'en

HL2 kommer også til ps3 og X360, sammen med Episode 1 og 2 pluss Team Fortress 2. Jeg ville ha ventet på den.

I mellomtida kunne du skaffet HL1 til pc, er et spill å anbefale tross sin høye alder.

EDIT: Episodene er bare tilleggspakker som fortsetter på storyen der HL2 sluttet.

Endret av qoutor
Lenke til kommentar

Det er nok best å vente til du får episode 1 og 2 også. Ikke bare for det ekstra matriale og historien. Men også fordi da kommer det med grafikk som er egnet for 360 og ikke xbox. Det vil si langt bedre grafikk. Det skal også være bedre grafikk en det er på PC versjonen av Half Life 2 i konsollpakken. (det vil si det nok ikke blir bedre en PC på tillegspakken 2, men på hl2 og episode 1 så blir det nok bedre på 360......de sa det på gamespot)

så kos deg med noen av alle de gode spillene som er komt til 360 nå. :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg spilte HL2 på X-box, og det funker veldig bra. Tror det kommer til xbox 360 når episode 2 kommer. Da får du kjøpt en bundle med HL2, Ep1 og Ep2.

7541532[/snapback]

I tillegg til dette er Portal og Team Fortress 2 med også :) Jeg gleder meg! Skal ha HL2 til 360, så fort det lar seg gjøre :D

EDIT: Forresten, Teldar - Kult bilde :p Ski or Die?

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...