Hellemyr Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hei Har et Gigabyte DS-4 hk, men 2 PCI-E slots (ikke SLI) Har det noen å is om jeg setter sjermkortet i PCIE 1(den blå) eller PCIE 2 (den orange) har sjermkortet i den blå nå, men hadde vert greit om jeg kunne sette den i den orange, for da er det bedere plass til å sette vifte over NB. Jeg kan egentelig bare teste å se om det virker, men da må jeg ta ut vannpumpa og tanken og masse styr, og finne et annet sted for de, og masse styr. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Sjekk manualen, men jeg tror det blå slotet er x16 og det orange er x4. Da er det vel i realiteten bare de blå du kan bruke. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Begger er x16, og det står ingen ting i maualen om det, det står bare ossen man setter kortet nedi og fjerner det. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Du må nok ha det i den blå da PCIe 2 er 16x men har kun 4x aktivert hvis du skjønner hva jeg mener Tror det heter lanes og da er bare 4 av dem aktive på den nederste fordi chipset ikke støtter mer på PCIe 2 ! Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Går det ikke ann å aktivere pci x16 på den orange da? og gjøre blå til x4 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Det går nok heller dårlig ...... Bruk google kanskje finner du noe der om du søker på P965+PCIe eller noe sånt ! Jeg vet iværtfall ikke om noen måte ! Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Du har nik rett, etter en nerme titt å maualen så ser jeg ____________________________________________________________________ Expasion Slots • 1 PCI Express x16 slot (the PCIE_16_slot_1 slot) • 1 PCI Express x4 slot (the PCIE_16_2 slot) Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Du skule ha hatt et Abit AW9D-MAX da vettu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå