hansent Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Som sagt irriterer jeg meg grønn på at vifta på mitt Aopen GF3 bråker så enormt, nesten så en vurderer å ta den av!!? Vet noen om hvor en kan skaffe en STILLE(re) vifte til skjermkortet? Lenke til kommentar
HAG Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Zalman har kjøleblokker med heatpipe, slik at vifta forsvinner. Det er en test på Overklokking av ZM80-HP, les testen/omtalen og døm selv. Bruker den på MSI GF4TI4400 for å kvitte meg med vifta - kjører uklokka. Største bråkebøttene mine er Chiftec 360W strømforsyninga og Pioneer 106S slot in DVD når døra er åpen. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Det enkleste er bare å koble ut den vifta og montere en standard stillegående 80mm vifte slik at den blåser inn på grafikkortet. Du kan se min montering her. Vifta er limt på en brakett som er bøyd og skrudd fast. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Jeg gjorde noe av det samme. Tok av BlueOrb-viften og stripset fast en Delta 60mm (med 7V) vifte over kjøleribben. Stripsene tredde jeg igjennom de 4 hullene som går rundt gpu. Lydløst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå