ducA Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hei, jeg har byggd pc to ganger og en kamerat av meg har sagt at man må helst reinstallere windows for hver gang man skifter hovedkort, siden jeg har hørt på ham så har jeg gjort det ved tidligere anledninger, men nå har jeg et problem, jeg finner ikke windows cd'en min lenger. Kommer det til og bli noe trøbbel viss jeg ikke reinstallerer windows?? Takker for all hjelp. MVH ducA Lenke til kommentar
HAG Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Driverene kan lage kluss om det er ulike brikkesett på hovedkorta, nVidia nF4 til Intel feks. Kan forsøke og slette driverene mens det gamle hovedkortet er i drift, få windows til og kjøre på "sine". Flytter du disken med gamle drivere til hovedkort som trenger noen andre kommer det kluss i "mengder". En eller annen form for "driver renser" kan kanskje også "rydde" vel så godt som fjerne programmer i Wind., eller "avinstallerer som er knytta til driverene... Brukte denne metoden når eg skifta fra nVidia til ATI skjermkort, la ikke merke til store problemer med overgangen, selv om driverene er 100% ulike... Lenke til kommentar
ducA Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg skal skifte fra asus p5nsli til evga 680i. Etter noe av det jeg forstår så mener du at jeg kan bare avinstallere drivere som hører til det nåværende hovedkortet og så hive i det nye? eller er det ikke det du sier? Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg har stor tro på at det har lett for og bli konflikter og at ting ikke virker..greit det er kjedelig og installere xp men det er nok det tryggeste hvis du vil ha en stabil pc. men det er jo klart det blir vanskelig hvis du har somla bort cd'n.finn en annen da og bruk serialen din.. Lenke til kommentar
ducA Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 OK. Men jeg har vært smart og ikke skrive opp serialen min som var utpå den greia jeg fikk cd'en med. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 OK. Men jeg har vært smart og ikke skrive opp serialen min som var utpå den greia jeg fikk cd'en med. 7541702[/snapback] Da sliter du. Kan være du kan ordne det via kundesupport til Microsoft, da er det viktig å gi informasjonen om den som kjøpte systemet. Lenke til kommentar
ducA Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Nei jeg sliter ikke. Jeg fant en greie som finner windows serialen Men viss jeg bruker en windows xphome cd når serialen egentlig er til professional er det noe trøbbel med det? får jeg home da siden det er den cd'en? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Nei jeg sliter ikke. Jeg fant en greie som finner windows serialen Men viss jeg bruker en windows xphome cd når serialen egentlig er til professional er det noe trøbbel med det? får jeg home da siden det er den cd'en? 7541854[/snapback] mmm, okay om den finner serialen din som er lagret på disk så er det ok, om det er en som generer vilkårlig en serial som passer så er det litt verre Og nei, du må bruke riktig serial for riktig versjon. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Nei jeg sliter ikke. Jeg fant en greie som finner windows serialen Men viss jeg bruker en windows xphome cd når serialen egentlig er til professional er det noe trøbbel med det? får jeg home da siden det er den cd'en? 7541854[/snapback] Den vil komme med melding om at det er feil serial. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå