Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Skole, lange bussturer og lekser

Anbefalte innlegg

Jeg står opp 06:00, dusj/frokost, går hjemmefra 06:50, tar bussen som går 07:10, til togstasjoen, og tar tog klokken 07:28 ... fremme på skolen 08:10 ... Ferdig på skolen 15:10, tar buss hjem og er hjemme 16:30. Legger meg 23:00.

Jeg vet ikke med dere, men jeg har for min del hatt dårlig erfaring med å gjøre lekser både på buss og på toget. Det er tungt og utrolig vanskelig å konsentrere seg - jeg sliter i hvert fall med det. Som regel blir jeg så trøtt av tog/buss at jeg så vidt klarer å holde øynene åpne ... :dontgetit:

Som regel er det middag når jeg kommer hjem, og dersom jeg har lekser starter jeg med det sånn omtrent 17:00, så fremst at vi er ferdig med middagen da. Det fungerer fint, til tross for at jeg enkelte ganger bruker 3 - 4 timer på lekser. Ikke at jeg har noe å gjøre på fritiden, da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM
Jeg står opp 06:00, dusj/frokost, går hjemmefra 06:50, tar bussen som går 07:10, til togstasjoen, og tar tog klokken 07:28 ... fremme på skolen 08:10 ... Ferdig på skolen 15:10, tar buss hjem og er hjemme 16:30. Legger meg 23:00.

9420596[/snapback]

Det var litt av en timeplan. Jeg hadde aldri orket å ta både buss og tog til og fra skolen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...