Joachim_F Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Fysikkleketøyet Line Rider, hvor du får tegne akebakker, er på vei til DS og Wii. Les mer Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Oh yeah, skal ha dette! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Elementær morro + Wii = Suksess Line rider har stjelt noen timer fra mitt liv ja. Rart hvor morro slike småe flash spill kan være. Blir jo og en morro lek med dette spillet og Wiimoten. Gleder meg.... Lenke til kommentar
hsds Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Du kan jo spille det gode gamle linerider når Opera browseren kommer.. Lurer på hvilke nye funksjoner de skal implementere for at folk skal bruke penger på dette.. Men god insj.. - hsds Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg visste med en gang jeg prøvde betaen at dette ville bli suksess. Lurer på hvor mye han/hun som lagde det solgte det for. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Nå jeg ser på noen av de filmene, så slår det meg nok en gang hvor mye fritid folk egentlig har Lenke til kommentar
TSP Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Vet dere noe mer om forholder mellom linerider.ca og linerider.org? Forøvrig er jo den nyeste versjonen laget av linerider.ca, men linerider.org kopierte den. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 It's not a game, its a tool! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Vet dere noe mer om forholder mellom linerider.ca og linerider.org? Forøvrig er jo den nyeste versjonen laget av linerider.ca, men linerider.org kopierte den. 7542552[/snapback] Sikker på at ikke de samarbeider de to sidene? Du kan forresten lese litt på deviantAr.com Jeg har forstått det som at dette er personen som har laget spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg