muffe Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Hvilket program skal jeg bruke når jeg skal konvertere Word dokumenter til PDF filer? Hadde vert praktisk til dokumenter som skal på nettet osv... _________________ Never test the depth of the water with both feet... [ Denne Melding var redigert av: muffe på 2002-11-21 17:25 ] Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Acrobat (ikke reader) Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Fins masse programmer som kan brukes. På Unix-burker bruker jeg alltid ghostscript (samling av programmer som bla. 'ps2pdf'), mener det finnes port av ghostscript til Windos også. Ellers har jeg brukt et program som heter Jaws PDF-creator (kommersiellt). Du kan også bruke Adobe's eget program Acrobat men det er dyrt, og trengs ikke for å lage enkle pdf-filer. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Flere tips på denne linken. Lenke til kommentar
tKila Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 FreePDF her: http://www.webxd.com/zipguy/freepdf.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå