Vaffel89 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Ja, da var turen kommet for at jeg skulle legge ut noen bilder her å få litt ris og kansje litt ros? Er nokså ny i dette, så tar i mot alle tips og triks og lignende Tok noen bilder tidligere i morges (type kl 9) og syntes noen av de ble nokså kule. Det jeg ikke likte var at sola ble litt for kraftig. Hva syntes dere? Bilde 1 Bilde 2 Lenke til kommentar
riktig Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Sola ble litt dominerende ja, og lager flekker på bilde 1. Derfor liker jeg det andre bildet bedre. Stilig himmel, men det blir for store kontraster til at kamera klarer å vise det slik det var. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Det ville blitt nydelig om du hadde stått slik at sola kom bak huset, slik det er nå er det ikke bra, sola herper et vakkert bilde! Keep on going! Marius Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Et kjempeflott bilde du har her (nr. 2). Helt enig med de to over her men jeg likte måten bildet var tatt på. Hvis bildet hadde blitt cropet slik at solen ikke hadde kommet med tror jeg det kunne blitt bra for når man ser på bildet blir det liksom litt for lyst i høyre hjørne Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Takk for svar. Croppa så en ikke så sola, men likte ikke hvordan utsnittet ble da. Ble så firkantent, og så manglet litt av treet. Skal opp igjen i morgen på ca samme tid, så skal jeg ta noen nye bilder hvis det er like nydelig i morgen, og ha tipsene deres i bakhodet, så skal vi se om det hjelper noe Kristoffer Lenke til kommentar
Joachim89 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Søtt bilde, likte også som de andre nr 2 best. Var spennende himmel som ble tøft med det treet foran... lykke til i morra da cripstoffer! Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Var oppe litt tidligere i dag, så var bare mørkt ute, så dermed ble det ingen bilder i dag. Får se en annen dag. Selvom jeg tviler på jeg står opp tidlig noe mer i år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå