riktig Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Her er resultatet av 20 minutters eksponering og en flyvende mobiltelefon med displayet på. Egentlig er dette et selvportrett, men jeg er den usynlige mannen i dette tilfellet. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Jeg må si jeg likte det. Minner meg om Science Fiction filmer , det der var lyset fra lightning gun'ern! Resten var også bra, utenom fargene som ble litt for sterke i trærne og bakken, ellers veldig bra! Endret 20. desember 2006 av Litejk Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Artig eksperiment og eksponeringen ble jo god. Mange forbipasserende som så rart på deg der du sprang rundt med mobilen? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Nja.. de forbipasserende så ikke jeg i mørket, og det var jo midt på natta. Men de som så det, tenkte nok at jeg var gravrøver eller noe, det er tross alt kirkegården, min nærmeste nabo. Sikkert derfor PMnormal kaller meg gother. Og forresten, trærne og gresset var en skjærende gul-grønn farge, men syns denne snodige rødfargen funka bedre som kontrast til det blå lyset. Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Måtte du springe rundt med telefonen i tjue minutter, eller holder det å springe slik i feks. 2 minutter, for så å gjøre noe annet? Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Likte ideen godt, det eneste er kanskje at det var litt mye electrowaves og så litt kaotisk ut. Hadde vært enda tøffere hvis det feks var en enkelt bølge som gikk langt innover i bildet, kanskje mellom trærne (klatre litt? ). Lenke til kommentar
whom Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Gøy Fikk en stilig idè om et dramtatisk bilde med det bilde som utgangspunkt Hva om du fikk til et dramatisk portrett av en pretty girl? Ser for meg at kamera blir first person som et "monster", som jager jenta. Kunne kanskje blitt gjort? Med lang eksponeringstid, kan vi f.eks få jenta til å stå lenge med ryggen til kamera og se inn i linsta, før hun så tar til fods og springer inn og ut av skogen. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hvordan får du til at kun lyset fra mobilen vises, og ikke deg selv? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Fordi jeg er den usynlige mannen. Kaster ikke skygge, speilbilde eller sees av kamera. I realiteten er det vel at mobilen er mer lyssterk enn meg, og sensoren fanger jo opp lys, ikke mørke. Og ja, litt for kaotisk, men det var bare et eksperiment for moro skyld. Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Kult bilde, jeg og Bjorhus her på foraet kjedet oss noe fryktelig en aften og stakk ut for å knipse bilder, og med på turen ble en laserpeker, og resultatet er ikke så ulikt ditt. Beklager om du føler jeg kupper tråden, men bildene er ikke verdt en egen tråd; Endret 21. desember 2006 av Fulgu Lenke til kommentar
riktig Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Alltid skal det komme noen og kuppe tråden med bilder som er så utrolig mye bedre enn mine. Kule bilder Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Spørsmålet er egentlig: Var det verdt å suse seg grønn og kald ute i 20 min med en mobil i hånda? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Njaaa.. egentlig var det ikke det. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå