Gå til innhold

Ikke sant Diablo 1 er mye kulere og morrosammere en diablo2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er helt enig. Jeg spilte rundt Diablo1 flere ganger med Magician, var litt morsomt da jeg kom til Diablo så stod det kills #. Hadde jeg holdt på lenge nok så hadde jeg fått vite hp og va han hadde imunitet/resistance for.

D2 dermed virker litt "daft". kan jeg si det?

Jaja, jeg er enig...:smile:

Lenke til kommentar

Spillte begge spille ekstensivt, og jeg må si at jeg liker D2 bedre enn D1, spesielt med addon packen, var mye mer å gjøre i D2 enn D1. Anywhoo.. spiller ingen av dem lenger, Divine Divinity ser ut som et overlegent spill så langt, etter noen få timer, liker at det er så detaljert og så mye som skjer der :smile:))

Lenke til kommentar

jeg kjøpte diablo1 og 2 og LOD i en pakke, hadde piratutgave av diablo før men nå har jeg hele. diablo2 er dritdårlig, de har gjort slik at spillet varer lengre ved til og gjøre mapsene 100x større! du må hakke på identiske fiender 100x lengre enn du gjør i diablo1 der du skifter brett og fiender mye oftere. jeg er lvl 30 sorcerer og knuser alt innpå hell på hell difficulty på diablo1, men jeg har runnet det utalige ganger med forskjellige folk.

Lenke til kommentar

D2X er klart bedre enn D1... Må innrømme jeg spillte mye D1 før, men nå kunne det ikke falle meg inn engang! (ehm.. jeg spillte det faktisk dor ett par uker siden! det var drittkjedelig! gikk jo så seeeeint) Er hekta på D2X for øyeblikket!! Veeeeeeldig bra spill!

Noen mener du har "runda" det når du tar Baal i normal, andre i Hell, noen når du er level 99... Men når du har en 99 mann av IHVERTFALL alle characterene + det beste av equipment til hver av dem, DA kan du si deg ferdig, men du kan også begynne å spille alle sub-classene til hver character... Hvis noen der ute i verden har gjort dette, er de mine idoler! :smile:

Lenke til kommentar

D1 var desidert best, ja. D2 er OK, men dere kan ikke påstå det er bedre enn D1 fordi det har bedre grafikk og finere film-sekvenser. Må jo ta alderen til spillene i betraktning også. D1 var noe spesielt når det kom. Noe nytt. D2 var bare en videreføring, som ikke kunne måle seg med andre samtidige spill (Baldur's Gate for eksempel).

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-21 19:08, skrev Sargent Fire:

Morosammere?

Vel spiller ikke diablo, men blir sikkert som når jeg spilte HeroesIII og gledet meg til IIII

så ble det en skuffelse. Fordi gameplayet var totalt annerledes syntes jeg, alt gikk mye tregere, kunne ikke kjøpe alle folka osv.

asså, skal du skrive romertall så gjør det ordentlig! I, II, III, IV...

dust...

men ellers er jeg ganske enig med deg... Heroes IV var en ganske stor skuffelse... bare gøy som hotseat med et par andre kamerater, jaffal før jeg fikk snusa på Age of Wonders 2, som har blitt hotseat-spillet vårt nå...

og ellers ville jeg ikke sammenlikna heroes og diablo...

diablo = blizzard-produkt

blizzard-produkt = MÅ bli konge...:smile:

spiller meg gjennom d2 nå...:smile: synes det er gøy, jeg...:smile: litt mye hack'n'slash med barbar, kanksje...:razz:

Lenke til kommentar

Hvis man tenker på at det er en god del år siden diablo 1 kom, så må jeg si at diablo 1 var bedre når det kom enn diablo2 når det kom. Iallefall med hellfire. Heftig å løpe nedover i crypten og slik.

Må si jeg fikk ganske sjokk da jeg så han kongen på level 4 (eller no) på enern for første gang.

Men en ting som er bedre med 2ern er savinga. Husker jeg sava hvert 30 sec på 1'ern. Det var ganske kjiipt fant jeg ut.

Men uansett så digga jeg å løpe rundt med alt equipment of the stars (13+ til all attributes..).

Diablo var heftig 2'ern er kjiipt etter du har runna det. Da synes jeg det er jævlig kjipt på act 2. Men det hersker med 8stk i multiplayer.

Lenke til kommentar

Her er det jo ikke Tvil om hva som er det beste spillet, I Diablo 2 blir man lagt bånd på av hva man kan gjøre, Diablo 1 er Mye friere en 2'ern og mer realistisk også spør du meg, ikke at det er noe realisme i noen av spillene,

Diablo er overlegent over Diablo 2

Grunner?

Plus med Diablo:

Man kan PK'e fritt

Ikke noen mye høyere skill limits, og man kan maste flere skills en i Diablo 2

Ikke skrapt så uendelig langt utover brødskiven med den samme verdnen, seriøst, er jo helt elendig og se på en ørken i 3-4 timer!

Har Kills & Statics Systemet

MYE vanskeligere Diablo, i Diablo 2 minnes Diablo mer om the Butcher fra Diablo 1...

En Ekstremt Genial "Random Dungeon" Motor, med veldig få arena's som er like, i Diablo 2 fungerer dette veldig dårlige, lurer på hvordan det faktisk er mulig og ødelelge noe så bra..

Her er noen av grunnen, hadde jeg satt meg ned til tenke hadde jeg sikkert kommet på noen fler, men dette er jo bare opplagte ting som er bedre i Diablo en i Diablo 2, Fy fy Blizard!

Minus:

Cheating på BNet, synd men kan fixes, men D2 har jo duping...

For legendarisk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...