veluci Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Klikkbar han her er jo rett og slett bare syyyyk enjoy Lenke til kommentar
fwsotern Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) er mange som driver med slikt, noe som er litt populert (men holder på å dø ut vil jeg tro ) er pixel art der man tegner hver pixel for seg... en kompis av meg har laget bla. denne: er mange forum der dem har konkuranser på slik etc. men husker ikke navnet på noen av dem. er det ønskelig så kan jeg finne det ut... Endret 20. desember 2006 av fwsotern Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Han som har kommentert at det nok har tatt 30+ minutter, og ikke 5 minutter, er en idiot. Flink han som tegner. Skulle ønske jeg fikk det til.. Edit: Han som har lagt ut videoen i Youtube må også være en idiot ser jeg nå. Endret 20. desember 2006 av zuperMensch Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Det der har iallefall tatt mer enn 5 min. Mer en 30min også. Jeg hadde uansett aldri klart det der. Så bra er det. Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 holy smoke så sjukt dette var. jeg holdt på å falle av stolen. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 holy smoke så sjukt dette var. jeg holdt på å falle av stolen. 7540262[/snapback] Da må jeg si du verdsetter Paint skills kanskje litt vel for mye hvis du holdt på å dette ut av stolen.. Bra gjort, men kanskje ikke en verdi hobby for meg.. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 eg syntes i hvertfall att dette var helt sykt.. skjønner ikke att noe sånt er muligt Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Folk har reist til månen og splittet atomer, så jo, jeg skjønner hvordan det går an å tegne en fin bil i Paint. Men imponerende er det, mest siden jeg knapt klarer å tegne strekmenner selv. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Vanvittig dyktig kar som har tegnet den bilen i Paint. Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 holy smoke så sjukt dette var. jeg holdt på å falle av stolen. 7540262[/snapback] Da må jeg si du verdsetter Paint skills kanskje litt vel for mye hvis du holdt på å dette ut av stolen.. Bra gjort, men kanskje ikke en verdi hobby for meg.. 7542220[/snapback] Mulig det er en egen award for "paintskillz0rz" men det som imponerte meg så j*vlig var at fyren hadde stålkontroll på tegning generelt. at dette er gjort i paint er vel ikke desto mindre imponerende, da paint vel ikke er alt for brukervennlig. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Utrolig tøft. Sitter bare fascinert og stirrer på den filmen. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor På Pixelgod.net kan man se andre ting han har lagd også. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Sykt bra, ikke bare i paint, men i tegning generelt. Fyren har jo skikkelig peiling på lys og refleksjoner. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Sykt så fort det gikk da. Har han ikke bare brukt lang tid på tegning, og spolt opptaket elns ? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Sykt så fort det gikk da. Har han ikke bare brukt lang tid på tegning, og spolt opptaket elns ? Sjølvsagt er det fortfilm... Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jaja, noen har fritidsproblemer.. :!: Neida, han der var sinnsykt flink, og jeg hadde ikke hatt noe i mot å klare det selv ^^ Lenke til kommentar
sixx Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) kanskje han har brukt sånn penn man kan koble på pcen og tegne på et "ark" slik at det vises på skjermen? husker ikke hva det heter, men dere skjønner sikkert hva jeg mener. Endret 21. desember 2006 av sixx Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Paintskills? Paintskills. Endret 21. desember 2006 av Mr. Crowley Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Filmen der var... ja... Helt utrolig. At det går an å ha så mye fritid Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Skjønner ikke hva som er så stort, alle kan da tegne bil i MS Paint Lenke til kommentar
@ir Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Det som for meg er veldig imponerende er at fyren klarer å tegne bilen i paint, og det så bra. Jeg kan si at jeg kunne ha klart å lage en liknende bil i flash, men lang i fra i paint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå