DNA Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 si sånn Hei! du er adoptert å alle hater deg max! snx @ lan lol 7585024[/snapback] 1. Lær deg å skrive. 2. Du var ikke i nærheten av å være morsom. Lenke til kommentar
stephen89 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 si sånn Hei! du er adoptert å alle hater deg max! snx @ lan lol 7585024[/snapback] 1. Lær deg å skrive. 2. Du var ikke i nærheten av å være morsom. 7586434[/snapback] "snx @ lan lol" var jo litt bra da Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Hva er den beste, minst vonde måten å dumpe noen? Hva sier man og gjør man? Åsså midt i den mest romantiske tiden da.. Slemt? 7539767[/snapback] Bare fortell hvordan du føler. Vær ærlig. Få vedkommende til å skjønne hvorfor du ikke vil eller orker mer. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Den beste måten å si at du dumper kjæresten sin på er: Å sykle forbi ham/henne i full fart og si "Det er slutt"... Easy and nice. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Svært så "morsomme" folk skal være da. Som sagt før; Du skal forklare hvorfor og være ærlig. Er jo litt dritt hvis gutten/jenten går rundt og lurer på: "Hva gjorde jeg galt?" Lenke til kommentar
tundra Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 -"Vi må avslutte vårt forhold, jeg har ikke følelser for deg lengre, annet enn vennskapelige følelser" -"Hvorfor?" -"Fordi det bare har utviklet seg til å bli slik, selv om jeg umulig kan forklare hvorfor jeg føler som jeg gjør. Men det ville vært utrolig slemt av meg overfor deg å late som jeg føler noe annet enn det jeg faktisk gjør. Jeg synes det er viktig at jeg er helt ærlig med deg, og ikke kaster bort tiden din." -"Har alt det fine du har sagt til meg vært bare løgn hele tiden da?" -"Nei, tidligere har jeg vært svært glad i deg, nå har disse følelsene blitt kjølige og jeg føler det ikke slik lengre, det er ingenting du har sagt eller gjort som har fått meg til å føle slik. -"Har du funnet noen andre?" -"Nei, jeg har bare funnet meg selv. Jeg har hele tiden mens vi har vært sammen også vært meg selv, men følelsene mine for deg har blitt forandret. Og jeg mener at det er veldig viktig for meg å være ærlig mot deg, selv om jeg synes det er veldig vanskelig å skulle såre deg." -"Hyl, skrik, sutre sutre, why, WHY?" -"Jeg forstår at dette kan være svært tungt for deg, men jeg vet også at det ville vært mye verre både for deg og meg om jeg skulle vært uærlig mot deg og gått rundt og lata som jeg fortsatt hadde følelser for deg. Du er en flott sterk person, og jeg er sikker på at du med tiden vil se at ting vil se lysere ut, og jeg håper du har noen du kjenner godt og stoler på som du kan snakke med om du har det vanskelig. Tusen takk for en fin tid sammen, og jeg ønsker deg alt godt i livet." Lenke til kommentar
Knast Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 -"Vi må avslutte vårt forhold, jeg har ikke følelser for deg lengre, annet enn vennskapelige følelser" -"Hvorfor?" -"Fordi det bare har utviklet seg til å bli slik, selv om jeg umulig kan forklare hvorfor jeg føler som jeg gjør. Men det ville vært utrolig slemt av meg overfor deg å late som jeg føler noe annet enn det jeg faktisk gjør. Jeg synes det er viktig at jeg er helt ærlig med deg, og ikke kaster bort tiden din." -"Har alt det fine du har sagt til meg vært bare løgn hele tiden da?" -"Nei, tidligere har jeg vært svært glad i deg, nå har disse følelsene blitt kjølige og jeg føler det ikke slik lengre, det er ingenting du har sagt eller gjort som har fått meg til å føle slik. -"Har du funnet noen andre?" -"Nei, jeg har bare funnet meg selv. Jeg har hele tiden mens vi har vært sammen også vært meg selv, men følelsene mine for deg har blitt forandret. Og jeg mener at det er veldig viktig for meg å være ærlig mot deg, selv om jeg synes det er veldig vanskelig å skulle såre deg." -"Hyl, skrik, sutre sutre, why, WHY?" -"Jeg forstår at dette kan være svært tungt for deg, men jeg vet også at det ville vært mye verre både for deg og meg om jeg skulle vært uærlig mot deg og gått rundt og lata som jeg fortsatt hadde følelser for deg. Du er en flott sterk person, og jeg er sikker på at du med tiden vil se at ting vil se lysere ut, og jeg håper du har noen du kjenner godt og stoler på som du kan snakke med om du har det vanskelig. Tusen takk for en fin tid sammen, og jeg ønsker deg alt godt i livet." 7591563[/snapback] FTW (denne var bra) Bare pass på å ikke bli hørende ut som Vidar Theisen.. Finn din eget måte å få frem dette budskapet på, så bør det gå så bra som det kan.. Har selv blitt dumpet og satt igjen med mange hvorfor spørsmål.. Vit hva du skal svare på forhånd før du treffer han.. Og vær forberedt på å få mange spørsmål. Jeg synes ikke det er dumt å gi klem og være venner etterpå da.. Kommer jo litt an på forholdet deres, men ofte kan man fortsatt sitte igjen med en god og lojal venn(inne).. Det gjør hvertfall jeg.. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Personlig hater jeg at folk pakker det inn i "du er en flott person" og slikt..det kan være sant, men å høre det fra den ene du vil være sammen med blir platt og ekkelt og bare svir. Hvis man er så himla flott person hvorfor blir man dumpa da? Prat om det du vet du kan stå for...det som foregår inni deg..og hold hva du synes om den andre utenfor det du sier. AKIRA Lenke til kommentar
tundra Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg kjenner mange flotte personer, men jeg er jo ikke kjærester med alle som er flotte Det ville jo vært ganske teit å være sammen med noen, og så plutselig mene at dem overhodet ikke er noen flott person? Om dem ikke først har gjort noe skikkelig dumt da selvfølgelig.. Men klemming og slikt er bare trist. Eneste må være hvis man virkelig føler at den andre personen blir skikkelig lettet over at man gjør det slutt, altså at dem har tenkt samme tanken selv. Da vil det også være fint å bli enig om å være venner. Men vil den andre personen fortsatt være kjærester, vil det gjøre det verre og skulle være venner. Likevel kan det jo være at man med årene kan ha et vennskapelig forhold, men det er ikke noe jeg ville snakket om i samme setning som jeg gjør slutt på et forhold. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Som sagt, vær ærlig, og VIS at du ikke har noe imot personen! Vis gjerne at du er lei deg også, og at du ikke ville at det skulle gå slik. Og etterpå: Om du kan unngå det, ikke vær venner med vedkommende etterpå. Selvsagt går det bra for noen, men jeg opplevde at jeg ble sjalu på eksen, da hun gikk ut med andre (selv om det var jeg som slo opp). Det blir bare tungt, og tro meg, jeg kunne spart mange søvnløse netter på å kvitte meg med vennskapet der og da. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Tiden leger alle sår. Smør deg med tålmodighet og vent, så vil problemet forsvinne av seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå