Gå til innhold

Stolteberng lovet å finansiere operasjon

^fmj

Anbefalte innlegg

Hadde det vært før valget kunne jeg forstå at det ble ropt pr ticks, men det er ikke tilfelle,her tror jeg han ble dratt med av følelser rett og slett.

Så kan vi diskutere om det var riktig eller ei,

var det riktig for barnet,var det riktig for alle andre barn eller var det riktig for oss på sidelinjen  :hmm:

7552599[/snapback]

Yes, så det du prøver å si er at følelsesfulle Jens er en bleikfis :dribble:

Ville nok ikke hatt en fyr til å styre landet hvis han hadde starta å sippe midt i krigen :p

Hvis man skal styre et land må man jo la være å følge følelsene :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

men det betyr ikke at vi skal leve på makaroni og vann. Vi gjør en innsats, og det er bedre enn å si "det jeg gjør forandrer ikke verden, derfor gir jeg faen". Å redde ett barn er bedre enn å redde ingen.

Er det ikke bedre å redde hundre afrikanere enn å redde beinet til èn libaneser?

7552559[/snapback]

Helt klart, men er det ikke igjen bedre å redde beinet til én libaneser framfor å ikke redde noen? Pengene hadde tross alt ikke gått til afrikanerne, så det er bedre at noen får hjelp framfor at ingen får hjelp.

Lenke til kommentar
Hadde det vært før valget kunne jeg forstå at det ble ropt pr ticks, men det er ikke tilfelle,her tror jeg han ble dratt med av følelser rett og slett.

Så kan vi diskutere om det var riktig eller ei,

var det riktig for barnet,var det riktig for alle andre barn eller var det riktig for oss på sidelinjen  :hmm:

7552599[/snapback]

Yes, så det du prøver å si er at følelsesfulle Jens er en bleikfis :dribble:

Ville nok ikke hatt en fyr til å styre landet hvis han hadde starta å sippe midt i krigen :p

Hvis man skal styre et land må man jo la være å følge følelsene :/

7552763[/snapback]

Å sammenligne det å møte et krigsoffer og en krig i sitt eget land er jo bak mål, om jeg viser følelser fordi naboen lider så ville jeg vel neppe vist følelser om en som anngrep meg fikk lide.

At en politiker viser følelser er bra vi skulle vel hatt mere av det og ikke bare jaget etter taburetter og makt :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg syntes vi burde sende en rik politiker til mange barn som trenger slike operasjoner, for når de ser personene med egne øyne får de lettere sympati for dem, men at det skal skje med EN, og så blåse det opp til en stor sak, når andre betaler det lille ekstra de har hver måned for at folk skal få hjelp bare ligger der som et underbevisst fakta?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...